خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: این شکست برای بارسلونا زیادی بود!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۱۳

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید اگرچه تیمش با اختلاف بارسلونا را شکست داد اما دو تیم بازی نزدیکی انجام دادند.

به گزارش ایلنا، در دیدار نهایی رقابت های سوپر جام اسپانیا، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه اول شهر ریاض به مصاف یکدیگر رفتند که رئال موفق شد 4-1 پیروز شود و فاتح سوپرجام اسپانیا شود. کارلو آنچلوتی در مصاحبه کوتاه کنار زمین به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پیروزی در این دیدار؟

"این مسابقه ای بود که زحمت زیادی برای ما داشت، بازی از نتیجه نزدیکتر بود و به نوعی این شکست برای بارسا زیادی بود. در 3-1 بازی ساکن شد و با چهارمین گل آنها دیگر تسلیم شدند. شاید بعد از گل دوم زیادی دفاعی بازی کردیم و به ضد حملات متکی شدیم. باید کمی با ریسک کمتر و کنترل بیشتری بازی می کردیم.

به داور چهارم گفتید وقت تلف شده نگیرد؟ 

"من به او چیزی نگفتم، به او گفتم مراقب باش چون بازی پر تنش شده و آن‌ها باید حواسشان به بازی می‌بود."

فرم و عملکرد وینیسیوس؟

"او برای بازگشت به بهترین سطح خود به دو یا سه بازی نیاز داشت، اکنون او بازگشته است. من از پاس های پاشنه پا خوشم نمی آید (به نوعی تحقیر حریف است)، وینیسیوس این کار را انجام داد، جود بلینگام هم بارها این کار را انجام داد و من آن را دوست ندارم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز