خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: بازی سختی مقابل فلسطین داریم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۸۲۲

دروازه‌بان‌ تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید مجموعه تیم اشتقاق زیادی برای کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را دارد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند جمعه شب در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: تنها تیم با تجربه و قد بلند جام هستیم و فقط با این شرایط ان‌شاءالله بتوانیم قهرمان بشیم و مردم را خوشحال کنیم.

او افزود: اگر سه بازی آخر فلسطین را ببینید، بازی‌های خوبی را انجام دادند و ما فیلم بازی‌ها را دیدیم و فکر می‌کنم فلسطین پیشرفت کرده است. بازی سختی داریم و باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم.

دروازه‌بان تیم ملی هم‌چنین درباره شرایط اردو هم گفت: همه چیز در قطر برای ما خوب است. از کیش به قطر آمدیم و امیدوارم بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. این سومین تورنمنت جام ملت‌های آسیا است که من آمده‌ام و تیم کاملا تمرکز دارد که بتوانیم به قهرمانی برسیم. در دورهای قبلی اتفاقاتی رخ داد اما الان مصمم شده‌ایم که تیم را به فینال برسانیم.

بیرانوند گفت: ما اشتیاق لازم برای قهرمانی را داریم. از وقتی امیر قلعه‌نویی انتخاب شدند و این اشتیاق را دیدم. همه اتفاقات از انرژی که مردم برای ما می‌فرستند رقم می‌خورد.

او درباره اضافه شدن سردار آزمون به اردوی تیم ملی هم گفت: او بازیکن کلیدی است که می‌تواند کمک کند. خوشحالیم بدون مصدومیت به ما اضافه شد و ان‌شاءالله به تیم ملی کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز