خبرگزاری کار ایران

آتالانتا، میلان را حذف کرد و به نیمه نهایی کوپا ایتالیا رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۵۲۴

تیم فوتبال میلان با قبول شکست برابر میهمان خود از صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا بازماند.

به گزارش ایلنا، سومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه سن‌سیرو میان تیم‌های میلان و آتالانتا برگزار شد که این بازی با برتری 2 بر یک آتالانتا خاتمه یافت تا این شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی باشند که با حذف روسونری راهی نیمه نهایی می‌شوند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که میلانی‌ها با گلزنی رافائل لیائو در دقیقه 45 از حریف پیش افتادند، هرچند آنها حتی نتوانستند در پایان نیمه اول برنده به رختکن بروند، چون تنها دو دقیقه بعد تئون کوپ‌ماینرز دروازه‌ آنها را گشود و گل تساوی را برای آتالانتا به ثمر رساند.

در نیمه دوم، کوپ‌ماینرز بار دیگر دروازه‌ روسونری را گشود و این بار در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی. با این گل آتالانتایی که مربی‌اش در دقیقه 38 کارت قرمز گرفت و ادامه بازی را از روی سکوها تماشا کرد، راهی فینال شد. حالا آتالانتا باید خودش را برای مصاف با فیورنتینا آماده کند، حریفی که سه‌شنبه شب در ضربات پنالتی بولونیا را شکست داد.

در تنها بازی باقیمانده از مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، امشب از ساعت 23:30 یوونتوس میزبان فروزینونه خواهد بود و برنده نبرد این دو تیم، حریف لاتزیو خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز