خبرگزاری کار ایران

مذاکره اینتر با نماینده طارمی و تلاش برای توافق

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۲۶۷

باشگاه اینترمیلان در چند روز گذشته دیداری با نماینده مهدی طارمی داشته است.

به گزارش ایلنا، FCInterNews گزارش داد که اینترمیلان در حال تلاش برای توافق با مهدی طارمی مهاجم پورتو در تابستان آینده است.

در حال حاضر، علاقه اینتر برای جذب طارمی مطمئناً پنهان نیست و این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فکر جذب این ملی‌پوش ایرانی بود اما در نهایت مارکو آرناتوویچ بازیکن اهل اتریش بود که به این تیم پیوست چرا که نسبت به طارمی ارزان‌تر بود. 

با این شرایط اینتر علاقه خود را به طارمی کاهش نداد و به تماس‌های خود با نمایندگان بازیکن ایرانی ادامه داده است. این بازیکن 31 ساله همچنان هدف اصلی اینتر در خط حمله بوده اما احتمال جذب طارمی در این ماه بسیار کم است. 

* فشار اینتر برای بستن قرارداد با طارمی برای انتقال رایگان 

براساس گزارش FCIN، اینتر از علاقه سایر باشگاه‌ها برای امضای قرارداد با طارمی آگاه است. کیفیت این بازیکن ایرانی و در دسترس بودن او در انتقال آزاد در قراردادش با پورتو در پایان ژوئن قطعا می تواند توجه دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جذب کند اما اینتر نمی‌خواهد منتظر بماند. 

به گزارش این نشریه، نراتزوری در چند روز گذشته جلسه‌ای با واسطه‌ها برای جذب طارمی برگزار کرده است. آنها در زمینه توافق با طارمی و نمایندگانش پیشرفت‌هایی داشته‌اند. این بازیکن ایرانی اکنون برای مذاکره با باشگاه‌هایی غیر از پورتو آزاد بوده و این موضوع از زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه وجود داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز