خبرگزاری کار ایران

مناف هاشمی: پاداش مدال‌آوران المپیک، سه‌شنبه مشخص می‌شود/ در جریان درخواست حواله برای فدراسیون‌ها نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۶۹

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: جلسه فوق العاده‌ای را باید حداکثر تا هفته آینده داشته باشیم چون دو بحث مهم مد نظر ما به پایان نرسید.

به گزارش ایلنا، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان نشست هیئت اجرایی کمیته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه دستور رسمی و یکی دو دستور خارج از دستور جلسه داشتیم که در هیئت اجرایی فرصت نشد در مورد آن صحبت کنیم. جلسه فوق العاده‌ای را باید حداکثر تا هفته آینده داشته باشیم چون دو بحث مهم مد نظر ما به پایان نرسید چون مجمع پارالمپیک بود.

وی تاکید کرد: موضوع کاروان المپیک 2024 از دستور جلسات بود که گزارشی توسط بنده و حوزه بین المللی و مرکز نظارت ارائه شد و پیگیری و جلسات سه ماه گذشته در این نشست گزارش شد. کسب سهمیه‌ها از 9 ماه گذشته شروع شده و ثبت نام و حضور کشورها انجام شده و تاکنون 200 کشور برای المپیک ثبت نام کردند و ایران با پیش بینی مرکز نظارت و حوزه بین الملل و جلسات با فدراسیون‌ها در 16 رشته احتمالا حضور دارد.کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو، تیراندازی، صخره نوردی، قایقرانی، تیراندازی با کمان و با احتمال کم والیبال از رشته‌های پیش بینی شده ما هستند.

هاشمی افزود: احتمالا کسب سهمیه تا تیر ماه ادامه دارد. 11 سهمیه تا کنون کسب کردیم. بسته حمایت کمیته ملی المپیک و پرداخت بودجه و متمم و حمایت خاص در اعزام‌ها در دستور کار بوده و نکات کلیدی اعضا مد نظر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برخی از فدراسیون‌ها باید برای کسب سهمیه تلاش بیشتری انجام دهند. رقابت سختی برای کسب سهمیه و وایلد کارت در بین کشورها وجود دارد. پیش‌بینی می‌کنیم 35 سهمیه در 16 رشته کسب کسب کنیم. اگر والیبال کسب سهمیه کند 12 نفر اضافه می‌شوند. به نظر می رسد کاروان کیفی‌تر و جمع و جورتری خواهیم داشت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: بر اساس درخواست فدراسیون زورخانه‌ای، رئیس فدراسیون در این جلسه حضور داشتند و گزارشی را ارائه کردند. باران چشمه برنامه‌های آینده خود را ارائه کرد و درخواست افزایش بودجه داشت که مد نظر قرار گرفت.

وی افزود: در مورد پاداش‌ها کار کارشناسی انجام شده و قرار شد نقطه نظرات شنیده و رسما اعلام شود اما چون از دستور خارج شد توضیحی در این مورد نمی‌دهم و هر عددی بیان شود ممکن است برخی مکدر شوند و اجازه دهیم بعد از جمع بندی نهایی ارقام اعلام شود و اخبار خوبی در خصوص پاداش ورزشکاران مدال آور در المپیک پاریس اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز