خبرگزاری کار ایران

واریز بخش چهارم بورسیه ورزشکاران از سوی کمیته ملی المپیک

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۴۳۴

بخش چهارم بورسیه ورزشکاران برای چهار ماهه چهارم طی روزهای اخیر جمعا به مبلغ ۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب فدراسیون‌ها واریز شده است.

به گزارش ایلتا، کمیته ملی المپیک ایران در سال 1401 اسامی 15 ورزشکار کشورمان را برای دریافت بورسیه به کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد که این نفرات ماهیانه 500 دلار تا المپیک 2024 پاریس دریافت می‌کنند.

محمدرضا گرایی و امیرحسین زارع از کشتی، جواد فروغی و فاطمه کرم‌زاده از تیراندازی، الهام حسینی و علی داوودی از وزنه‌برداری، نازنین ملایی از قایقرانی، سمیه یزدانی از دوچرخه‌سواری، علی پاکدامن از شمشیربازی، دانیال شه‌بخش از  بوکس، رضا علیپور از صخره‌نوردی، مهدی احمد کهنی از ژیمناستیک، ریحانه مبینی از دوومیدانی، مهلا مومن‌زاده از تکواندو و مهرشاد افقری از شنا نفراتی هستند که برای دریافت بورسیه از سوی IOC تأیید شده‌اند و قرار بود از خرداد ماه سال گذشته این مبالغ را دریافت کنند.

بخش اول بورسیه ورزشکاران که مربوط به چهار ماه (دو هزار دلار) است جمعاً به مبلغ 100 میلیون تومان تا اواخر فروردین ماه، بخش دوم بورسیه ورزشکاران برای چهار ماهه دوم (دو هزار دلار) جمعا به مبلغ 84 میلیون تومان در خرداد ماه و بخش سوم بورسیه ورزشکاران که مربوط به چهار ماه سوم (دو هزار دلار) است جمعاً به مبلغ 82 میلیون تومان مرداد ماه به حساب فدراسیون‌ها واریز شد. بخش چهارم نیز به مبلغ 84 میلیون و 500 هزار تومان طی چند روز اخیر واریز شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز