خبرگزاری کار ایران

منچسترسیتی 5 _ هادرزفیلد صفر؛ عملکردی 5 ستاره!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۸۵

منچسترسیتی با پیروزی قاطعانه مقابل حریفی که حرفی برای گفتن نداشت، به مرحله‌ی بعدی جام حذفی انگلستان صعود کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال منچستر سیتی در ورزشگاه خانگی مقابل هادرزفیلد قرار گرفت و با پنج گل این تیم را بدرقه کرد.

همانطور که دور از انتظار نبود، سیتیزن‌ها خیلی زود بازی‌شان را به حریف دیکته کردند و نبض بازی را به دست گرفتند. البته تا یک سوم پایانی نیمه اول موقعیتی جدی نصیب این تیم نشد اما در دقیقه 33، فیل فودن اولین گل تیمش را روی پاس خولیان آلوارز به ثمر رساند. تنها 4 دقیقه بعد، نوبت به خود آلوارز رسید که پایش به گل زنی باز شود و این بازیکن آرژانتینی اختلاف را به دو گل رساند که نیمه‌ی اول گل دیگری در بر نداشت.

با شروع نیمه دوم سیتی بازیکنان تازه نفسش را به میدان فرستاد که شاید مهمترین آنها دی بروینه باشد. بازیکنی که به تازگی از مصدومیت برگشته. 

تنها یک دقیقه بعد از این تعویض، سیتی به گل سوم رسید. بن جکسون، بازیکن تیم هادرزفیلد با به ثمر رساندن یک گل به خودی بازی را 3-0 کرد.

در دقیقه 65 فیل فودن دومین گل خود و چهارمین گل تیمش را زد تا روزش را کامل کند.

سیتی به حملاتش و ادامه داد و در دقیقه‌ی 74، پنجمین گل! جرمی دوکو که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود گل زد و دیگر تعویضی سیتی، دی بروینه، پاس گل داد.

منچسترسیتی به بردی بی‌چون‌وچرا دست پیدا کرد و منتظر خواهد ماند تا حریفش در مرحله‌ی بعد مشخص شود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز