خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات ژانویه؛ روزهای شلوغ شهر منچستر

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۲۳۳

تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی به فکر تجهیز خود برای ادامه فصل هستند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های مطرح اروپایی با خرید و فروش و انتقالات قرضی سعی در تقویت ترکیب خود دارند. نگاهی داریم به لیگ‌ انگستان:

منچستریونایتد بعد از آنکه قرارداد لیندلوف را تمدید کرد، حالا به فکر تمدید قرارداد آرون ون بیساکا، وینگ بک انگلیسی تا تابستان 2025 است. این تیم به دنبال تمدید قرارداد سه بازیکن خود، هانیبال، ون بیساکا و لیندلوف است که مذاکرات با این بازیکنان ادامه دارد. همچنین جیدون سانچو بازیکنی که از شرایطش در این تیم ناراضیست، به فکر بازگشت به دورتموند است و در حال فشار آوردن به این تیم انگلیسی است تا رضایت آنها برای جدایی به شکل قرضی را کسب کند.

در سوی دیگر شهر منچستر، جک استیفن، دروازه بان ذخیره‌ی تیم منچسترسیتی آماده می‌شود تا به تیم کولورادوی آمریکا بپیوندد. استیفن که در منچسترسیتی یک نیمکت نشین ثابت است، این فرصت را دارد که با پیوستن به تیمی دیگر فرصت بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی به دست آورد.
تیم منچسترسیتی در راستای تقویت خط میانی خود، کلودیو اچه‌وری را از ریورپلاته با مبلغ 14.5 میلیون یورو به خدمت گرفت.

تیم وولورهمپتون در حال مذاکره با پاری سن ژرمن برای جذب نوحا لمیناست. این بازیکن که در حال حاضر در سمپدوریا به شکل قرضی بازی می‌کند، روزهای آخرش را در این تیم سپری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز