خبرگزاری کار ایران

زبرجد: سرنوشت صعود به لیگ برتر در نیم فصل دوم مشخص می‌شود/ برای جام حذفی انگیزه داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۰۱۵

هافبک تیم فوتبال مس کرمان عقیده دارد با توجه نتایج نه چندان خوب این تیم در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر، شرایط در نیم فصل دوم تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا،  تیم فوتبال مس کرمان که پس از ناکامی‌های پیاپی برای صعود به لیگ برتر، سرانجام در فصل بیست و یکم موفق شد به عنوان تیم دوم به هدف خود برسد، پس از یک فصل  حضوردر این سطح از مسابقات و تلاش برای بقا در این امر ناکام ماند و مجددا به لیگ یک سقوط کرد.

با اینکه به نظر می‌رسید مسی‌ها در این فصل می‌توانند در قامت یک مدعی جدی شانس صعود مجدد به لیگ برتر را داشته باشد، اما آنها نتوانستند تا به اینجای کار که به نیم فصل رقابت‌ها رسیدیم نتایج خوبی کسب کنند. مس در حال حاضر با 23 امتیاز در رده نهم لیگ آزادگان قرار دارد که اختلاف 15 امتیازی این تیم با صدر جدول نشان می‌دهد که نارنجی‌پوشان برای بازگشت و جبران مافات، کار سختی را در ادامه فصل خواهد داشت.

خشایار زبرجد، هافبک شماره 8 مس که در این فصل عملکرد خوبی در این تیم از خود به نمایش گذاشته، در گفتگو با ایلنا درباره شرایط تیمش توضیحات جالبی ارائه داد.

شرایط مس کرمان در نیم فصل نخست

خدا را شکر شرایط خوبی داریم ولی متاسفانه نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم، امیدواریم در ادامه راه با یارگیری مناسب شرایط بهتری را رقم بزنیم و نیم فصل دوم متفاوتی داشته باشیم. در لیگ یک معمولا یکسری مشکلات در همه تیم ها وجود دارد و این عادی است ولی معمولا سرنوشت تیم ها برای صعود به لیگ برتر در نیم فصل دوم رقم می‌خورد که اگر به موقع یارگیری مناسب داشته باشیم و شرایطمان بهتر شود می‌توانیم در نیم فصل دوم به بالای جدول برگردیم و شانس صعود داشته باشیم.

واکنش به استعفای مدیرعامل مس

آقای خراسانی برای باشگاه مس زحمات بسیاری کشیدند و ما دوست داریم شرایط همکاری مجدد با ایشان داشته باشیم که بتوانند به ما کمک کنند. 

انگیزه مس برای جام حذفی

به دلیل عدم حضور حریف به مرحله بعد صعود کردیم، جام حذفی فرصتی برای دیده شدن همه بازیکنان است و همه ما دوست داریم که با تیم‌های قوی تری بازی کنیم و از این فرصت به خوبی استفاده کنیم. قطعاً برای جام حذفی انگیزه داریم و همه بازیکنانمان برای هر بازی صد درصد توان خود را می‌گذارند تا تیم موفق شود.

آرزوی موفقیت برای تیم سابق 

استقلال خوزستان کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد که با وجود بازی خوب‌شان، به خاطر شرایط بد فوتبالی نتوانستند در جدول خودشان را بالا بکشند.‌ من هم دوست دارم که در ادامه راه امتیازهای بیشتری کسب کنند و قرار بر این نباشد که دوباره به لیگ یک سقوط کنند.

عامل اصلی برتری در دربی کرمان

خداراشکر شرایط خوبی در نیم فصل اول داشتم اما عملکرد خوب ما مختص خودم نبوده و همه بچه ها زحمت کشیدند. برای مثال گل ۳ امتیازی‌ بازی آخر را که زدم زحمت همه بچه ها بود ودر نهایت توسط من به ثمر رسید و باعث شد به واسطه آن ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

من و همه بچه‌ها تلاشمان را به کار می‌گیریم که شرایط تیم بهتر شود چون در این صورت هم به خودمان کمک می‌کنیم و هم باعث خوشحالی هواداران کرمانی می‌شویم.

 

مشکلات مالی

در لیگ یک همه تیم‌ها دچار مشکلاتی هستند. همه ساله چیزی که مشخص بوده مس کرمان از لحاظ امکانات و شرایط مالی از دید بازیکنان و بقیه، بازخورد خوبی داشته است. میدانیم که در لیگ یک همه تیم ها دچار مشکلاتی خصوصا مسائل مالی هستند. امسال هم مشکلات مالی که پیش آمد برای تمامی باشگاه های کرمانی بود ولی به هر حال ما امیدواریم که این مسائل حل شود. معمولا دریافتی ها در نیم فصل اخیر به موقع و خوب بوده و با صحبت هایی که انجام شده، امیدوارم مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

یارگیری در نقل و انتقالات

با توجه به اینکه بازیکنان زیادی از دست دادیم صد درصد در نقل و انتقالات یارگیری خواهیم داشت و باید منتظر بمانیم و ببینیم کادر فنی با توجه به نیاز تیم چه تصمیمی خواهدگرفت. خودم تا پایان فصل تحت قرارداد با باشگاه مس هستم فعلا نمیتوانم نظری در مورد پیشنهاداتم بدهم و به قراردادم پایبندم.

تلاشمان را برای صعود ادامه می‌دهیم

با توجه به بازیکنانی ک داریم، شرایطمان از اول فصل خوب بوده و با نفرات خوبی فصل را شروع کردیم ولی فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. امیدواریم در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا هم به بالای جدول برگردیم هم مردم کرمان را خوشحال کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز