خبرگزاری کار ایران

کام شیرین خوزستان در لیگ یک؛

استقلال خوزستان لیگ برتری شد / بقاءخلیج فارس ماهشهر در دقایق پایانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۴۶۵

استقلال خوزستان با برد پنج بر صفر مقابل آرمان گهر با ۵۷ امتیاز به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، شاگردان سید سیروس پورموسوی امروز سه‌شنبه دوم خردادماه در آخرین بازی لیگ آزادگان با برد پنج بر صفر مقابل آرمان گهر سیرجان جواز حضور در لیگ برتر را با ۵۷ امتیاز و به عنوان تیک دوم کسب کرد.

در این بازی جواد آقایی‌پور "دو گل"، علی هلیچی، بهروز بارانی، کیخسرو سیاهپوش برای استقلال گل زنی کردند.

حضور هواداران فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، عبدالله ویسی و برخی مدیران و هواداران دیگر تیم‌های خوزستانی در این بازی به عنوان تماشاگر از دیگر نکات قابل توجه بازی بود.

تیم خلیج فارس ماهشهر نیز با برد یک بر صفر مقابل چادرملو اردکان توانست با ۲۹ امتیاز بالاتر از شهرداری همدان قرار گرفته و در لیگ دسته اول بماند.

تیم استقلال ملاثانی نیز علیرغم شکست مقابل سایپا، در لیگ یک ماند.

سال آینده تیم‌های استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در لیگ برتر و استقلال ملاثانی، خلیج فارس ماهشهر، نفت مسجدسلیمان و در احتمالا فولاد نوین(در صورت پیروزی مقابل داماش گیلان) در لیگ دسته اول حضور  خواهند داشت.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز