خبرگزاری کار ایران

اگر مسی به اسپانیا می‌رفت الان دو جام جهانی داشت!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۶۲۵

ماریانو پرنیا، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید و تیم ملی اسپانیا، می‌گوید اگر لیونل مسی به جای آرژانتین، اسپانیا را انتخاب می‌کرد، اکنون دو جام جهانی داشت.

به گزارش ایلنا، ماریانو پرنیا فوتبالیست آرژانتینی‌ای است که برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده است. او در زمان پیوستن به ختافه در لالیگا، روند تغییر ملیت و بازی برای تیم ملی اسپانیا را آغاز کرده بود و پیش از جام جهانی ۲۰۰۶ همه کارها را انجام داد و در لیست اسپانیا برای این تورنمنت قرار گرفت.

او در جام جهانی ۲۰۰۶ بازی کرد و حالا در مصاحبه‌ای معتقد است که لیونل مسی نیز می‌توانست مانند او تیم ملی اسپانیا را انتخاب کند. با این تفاوت که مسی توانایی بردن دو جام جهانی را در لباس اسپانیا داشت.

او درباره مسی گفت:«از همان زمان که در کوپا دل ری سال ۲۰۰۹ برابر مسی قرار گرفتم فهمیدم که او چقدر بازیکن قدرتمندی است. قبل از آن هم از استعداد او آگاه بودم اما پس از آن شکی نداشتم که لئو همه چیز را خواهد برد. او فردی با قدرت ذهنی وحشتناک است که هیچوقت از یادگیری دست نمی‌کشد. من مطمئنم او همین الان نیز در حال تلاش برای یادگیری چیزهای جدیدی است.

ما در آن زمان، در سال‌های نزدیک به جام جهانی ۲۰۱۰ لیاقت مسی را نداشتیم. حتی بسیاری از او خواستند از جام جهانی خداحافظی کند. این درخواست از مسی گستاخانه و غیرقابل قبول است. قبل از آن صحبت‌هایی بود که مسی به تیم ملی اسپانیا برود، من همین جا می‌گویم، اگر او به تیم ملی اسپانیا می‌رفت، علاوه‌بر بردن جام جهانی ۲۰۱۰، می‌توانست در جام جهانی ۲۰۱۴ هم قهرمان شود. چه کسی‌ می‌داند، شاید در جام‌های بعدی هم قهرمانی‌های دیگری به‌دست می‌آورد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز