خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۲۰۷

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار مقابل مس با غیبت ستاره ملی پوش این تیم همراه است.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان ساعت ۱۷:۳۰ امروز دوشنبه در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار می‌شود.

سرخپوشان پایتخت برای اینکه آخرین تلاش‌های خود برای کم کردن فاصله با صدر جدول را باید در حالی مقابل شاگردان ساکت الهامی انجام دهند که به تعداد مصدومانش اضافه شده است.

علیرضا بیرانوند که از کورس برترین گلر‌ها از حیث رکورد فردی جا مانده، چشم به این دیدار و موفقیت مقابل مهاجمان حریف خواهد داشت. حضور احتمالی حامد لک در دروازه مقابل هم انگیزه او را بیشتر از قبل هم خواهد کرد و باید دید نیم فصل با کلین‌شیت برای شماره یک به پایان خواهد رسید یا خیر.

مهدی احمدی برای دومین بازی پیاپی فرصت حضور فیکس در ترکیب سرخ‌ها را به دست آورده و در سمت چپ دفاعی به میدان خواهد رفت. فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی نیز در قلب دفاعی و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست، چهار بازیکن خط دفاعی این تیم را تکمیل خواهند کرد.

با مصدومیت میلاد سرلک، بار دیگر سینا اسدبیگی به میدان خواهد رفت. بازیکنی که بعد از هفته‌ها نیمکت نشینی مقابل نساجی به ترکیب بازگشت و عملکردی امیدوارکننده نیز از خود به نمایش گذاشت. سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی ترابی نیز مثلث خط میانی و تهاجمی پرسپولیس در این جدال خواهند بود. مثلثی که برخلاف فصل گذشته، نتوانسته‌اند همگی در یک روند فنی و کیفی مناسب و بالا کار را دنبال کنند تا کار این تیم نیز با گره همراه باشد. ترابی در بازی مقابل نساجی اما بار دیگر در نقش ستاره برای این تیم ظاهر شد و باید دید این کیفیت مقابل مس نیز تکرار خواهد شد و با هماهنگی میان سروش و سعید صادقی این تیم شانس پیروزی بیشتری خواهد داشت یا خیر.

امید عالیشاه نزدیک به خط حمله پرسپولیس و شهاب زاهدی به عنوان گلزن این تیم در دیدار قبلی مقابل دروازه حریف حاضر خواهند بود تا از فرصت‌های شکل گرفته برای رسیدن گل سود ببرند.

 

از ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگ، گولسیانی فرشاد فرجی، محمدمهدی احمدی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز