خبرگزاری کار ایران

بابایی: توانستیم دل هواداران را شاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۷۵۳

پیمان بابایی حضور تعویضی در مسابقه امروز استقلال مقابل پیکان داشت و توانست گل دوم آبی پوشان را روی یک استارت سریع و شوت محکم زمینی بزند.

پیمان بابایی حضور تعویضی در مسابقه امروز استقلال مقابل پیکان داشت و توانست گل دوم آبی پوشان را روی یک استارت سریع و شوت محکم زمینی بزند و دروازه ناصری را باز کند و در پایان مسابقه هم در جمع خبرنگاران حاضر شد.

بابایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی با اشاره به برتری استقلال مقابل پیکان گفت: خدا را شکر در یک بازی سخت برنده شدیم. می دانستیم پیکان یک تیم جوان و پر تلاش است، اما خوشبختانه توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

او ادامه داد: نیاز جدی به سه امتیاز این مسابقه داشتیم و از اینکه برنده این دیدار شدیم، خوشحال هستیم.

مهاجم استقلال درباره گلزنی مقابل پیکان گفت: تلاش بازیکنان بود و خدا را شکر من هم توانستم مثمر ثمر باشم و پس از مصدومیت اخیرم گلزنی کنم. امیدوارم همین روند را در نیم فصل دوم داشته باشم و گلزنی کنم.

بابایی در خصوص شادی گل خود و تقسیم آن با هواداران ابراز کرد: این هواداران همیشه حامی ما بودند و در روزهای سخت از ما حمایت کردند و وظیفه ما است که جان خودمان را هم به آنها تقدیم کنیم و گلم را هم به آنها هدیه دادم چراکه وظیفه‌ام می دانستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز