خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت بازی ۶ بازیکن سپاهان تا زمان اصلاح قرارداد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۰۵۷

باشگاه سپاهان برای استفاده از شش بازیکن خود در دیدارهای پیش‌رو باید قرارداد آنها را اصلاح کند.

به گزارش ایلنا، با وجود اعلام رأی کمیته استیناف و بازگرداندن 4 امتیاز سپاهان، این باشگاه باید قرارداد شش بازیکن خود را اصلاح و قرارداد جدید را به کارگروه نظارت بر قراردادها و سازمان لیگ ارائه کند.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف امروز در این‌باره گفت: «درباره قسمت آخر حکم کمیته انضباطی که ناظر بر این است که قرارداد شش بازیکن اصلاح شود، این موضوع کاملاً در استیناف تأیید شده است. یک قسمتی از این قراردادها اصلاح شده است. یک بازیکن پرسپولیس و دو بازیکن سپاهان قراردادشان اصلاح شده است. بخش ارزی قرارداد نیازمند و شکاری اصلاح شده است. این اصلاحات باید حتماً انجام شود. اینکه آیا این بازیکنان می‌توانند فردا بازی کنند یا نه را من صلاحیت ندارم که در موردش صحبت کنم و کمیته انضباطی در این باره تصمیم می‌گیرد. اینکه برای اصلاح آیا زمانی تعیین می‌شود را نمی‌دانیم و حق دخالت هم نداریم».

طبق تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سپاهان تا زمان اصلاح قرارداد شش بازیکن خود نمی‌تواند از آنها در مسابقات رسمی استفاده کند. به این ترتیب پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان در صورت عدم اصلاح قرارداد نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

سپاهان در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر ساعت 15 فردا (پنجشنبه) میهمان تیم گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز