خبرگزاری کار ایران

رنگرز: امیدوارم در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق شویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۰۱۲

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد آخرین وضعیت تیم‌ملی برای شرکت در المپیک پاریس توضیح داد و گفت: امیدوار هستم دو سهمیه باقی مانده را کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، حسن رنگرز بعدازظهر یک‌شنبه در حاشیه دوره تکمیلی تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش کشور با اشاره به این که حلقه مفقوده این روزهای ورزش کشور موضوع اخلاق است، اظهار کرد: امیدوارم با طیف وسیعی از عزیزانی که در قالب مربی و مدرس در دوره تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش شرکت کردند شرایط به خوبی پیش برود در این کارگاه پیشرفته اتفاقات خوبی رخ داد.

او افزود: آنچه مردم از جامعه ورزش مطالبه دارند متفاوت از سایر حوزه‌هاست و امیدوار هستیم ورزشکاران مروج منش پهلوانی و سجایای اخلاقی که در فرهنگ، تمدن، دین و آیین ما آمده است باشند و به رسالت خود عمل کنند.

سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی در مورد اخلاق مداری کشتی‌گیران، بیان کرد: ورزشی مانند کشتی که ورزش ملی و مذهبی کشور است، ریشه‌های غنی فرهنگی دارد و مردم در کوچه و بازار آنچه از یک قهرمان ملی کشتی انتظار دارند، متفاوت است و به نظر من تقید به ارزش‌های اخلاقی و انسانی برای قهرمانان ملی که مرجع جوانان ورزشکار هستند بسیار مهم تر از کسب مدال است اما متاسفانه در سال‌های گذشته تاکید بر سکه، سکو و سفر بیش‌تر و باعث شده ورزشکاران از معنویت و اخلاق دور شوند، بنابراین برگزاری این دوره‌ها موثر و مفید است.

رنگرز در مورد آخرین وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی جهت شرکت در المپیک پاریس، گفت: نفرات برتر به رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی کرواسی به عنوان اولین تورنمنت رنکینگ اعزام می‌شوند و بعد از آن نفراتی که از آن‌ها ارزیابی به عمل آمده به همراه نفراتی که نتایج درخشانی در رقابت‌های قهرمانی جهان یا بازی‌های آسیایی کسب کرده‌اند به تونمنت ترکیه اعزام می‌شوند و در نهایت رقابت‌های قهرمانی آسیا را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ماحصل گام‌های اول و دوم چرخه انتخابی تیم ملی نفراتی برتری خواهند بود که به عنوان ملی‌پوش در رقابت‌های قهرمانی آسیا به طور ویژه در رقابت‌های کسب سهیمه المپیک در آسیا در اوزان ۷۷ و ۸۷ اعزام می‌شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به این که امیدوارم در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق شویم و دو سهمیه باقی مانده را کسب کنیم، گفت: در ادوار گذشته هم همیشه برای اعزام تیم کامل مساله داشتیم و به ندرت تیم کامل اعزام شده است. هدفگذاری ما در وهله اول کسب سهمیه کامل نیست و آن‌چه روی آن مترکز هستیم کسب نتیجه بهتر در المپیک است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز