خبرگزاری کار ایران

شکست رامین طاهری و پویا ناصرپور در انتخابی کشتی فرنگی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۱۶۶

مسابقات انتخابی استانی کشتی فرنگی خوزستان با شکست رامین طاهری و پویا ناصرپور دو کشتی‌گیر مدعی اوزان ۸۶ و ۶۰ کیلوگرم همراه بود.

به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی استان خوزستان برای معرفی تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور طی دو روز در خانه کشتی اهواز برگزار شد که تیم اندیمشک با 153 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید. دزفول و ایذه نیز با 138 و 93 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

محمد حسینوند در 55 کیلو، امیرحسین خوانساری در 60 کیلو، رامین بخشی در 63 کیلو، سامان عبدولی در 67 کیلو، محمد الیاسی در 72 کیلو، محمدامیر حسینی در 77 کیلو، میثم شاکری در 82 کیلو، ابوالفضل پایدار در 87 کیلو، شایان حبیب‌زارع در 97 کیلو و پارسا نظری در 130 کیلوگرم در این رقابت‌ها قهرمان شدند.

نکته جالب توجه شکست رامین طاهری و پویا ناصرپور در فینال این رقابت‌ها بود. ملی‌پوش پیشین کشتی فرنگی که دو سال پیش بعد از شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی زانویش را جراحی کرده بود، در فینال 87 کیلو، مقابل ابوالفضل پایدار تن به شکست داد و باید دید هیئت کشتی خوزستان به رامین طاهری برای شرکت در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی که مسابقات کشوری و ورودی چرخه المپیکی است، سهمیه خواهد داد؟

پیش از این حسین نوری و یوسف قادریان از مدعیان قدیمی 87 کیلوگرم نیز برای بازگشت به چرخه انتخابی تیم ملی در سال المپیک اعلام آمادگی کرده بودند.

پویا ناصرپور نیز در فینال 60 کیلوگرم مقابل امیرحسین خوانساری تن به شکست داد.

مسابقات قهرمانی کشور روزهای 6 تا 8 دی ماه در شهرستان قم برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز