خبرگزاری کار ایران

تساوی استقلال خوزستان و پرسپولیس در نیمه ۶۰ دقیقه‌ای!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۴۴۱

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با تساوی یک - یک به پایان رسید. این نتیجه در حالی رقم خورد که داور به علت توقف چندباره مسابقه 15 دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، عقیل کعبی، محمد طیبی، محمود مطلق‌زاده، متین کریم‌زاده، حسین ساکی، علیرضا خوشکفا، علیرضا کاظمی، حسین احمدی، بهروز بارانی و جواد آقایی‌پور.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، شهاب زاهدی،‌ سعید صادقی و محمد عمری.

داور: امیر عرب‌براقی

دقیقه 6: اولین موقعیت خطرناک برای تیم استقلال روی اشتباه بیرانوند و تعلل مدافعان پرسپولیس تبدیل به گل نخست آبی‌های اهواز شد. در این صحنه ارسال بازیکنان استقلال با دفع ناقص بیرانوند روی سر جواد آقایی‌پور نشست و این بازیکن به راحتی دروازه پرسپولیس را باز کرد تا تیم میزبان از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه 21: محمد عمری با ورود به محوطه جریمه استقلال خوزستان برخوردی با متین کریم‌زاده داشت، اما نظر داور روی اعلام پنالتی نبود و تأکید بر ادامه بازی داشت.

دقیقه 32: صحنه مشکوک رخ داده روی میلاد سرلک در داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان توسط داور خطای پنالتی تشخیص داده شد. این اتفاق با اعتراض شدید تیم خوزستانی همراه و حتی برای دقایقی بازی متوقف شد.

دقیقه 40: محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

دقیقه 8+45: بازی به دلیل پرتاب اشیاء از سوی هواداران حدود 10 دقیقه متوقف بود و با تصمیم داور و ناظر بازی پس از برقراری آرامش دوباره روی سکوها، این مسابقه دوباره از سر گرفته شد.

دقیقه 13+45: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه را فرزین گروسیان به زحمت دفع کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز