خبرگزاری کار ایران

مدیران حامی آبی‌ها برای بازگشت بزرگ

چالش سخت پورموسوی برای حفظ قهرمان اسبق ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۷۹۹

در شرایطی که با گذشت 12 هفته از لیگ برتر استقلال خوزستان نتوانسته جایگاه خود را در قعر جدول بهبود بخشد، مدیران تیم همچنان با امیدواری بالا به حمایت از این مجموعه می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان در حالی مهیای بازی با پرسپولیس خواهد شد که از 12 بازی گذشته خود در لیگ برتر، 8 باخت و 4 مساوی کسب کرده است و در قعر جدول جا گرفته است. 

 

تیم خوزستانی که فصل پیش با هدایت سیروس پورموسوی با 57 امتیاز به عنوان تیم دوم موفق به صعود به لیگ برتر شده بود، نتوانست در رقابت‌های این فصل نمایش در خور توجهی از خود نشان دهد و نگرانی بزرگی را بابت سقوط زودهنگام به دسته پایین‌تر را شکل داده است.

استقلال خوزستان که آخرین قهرمان شهرستانی لیگ برتر محسوب می‌شود، با توجه به مشکلات عمده مالی در ادامه راهی لیگ دسته اول شد. آنها علیرغم تلاشی که طی فصول گذشته داشتند در دستیابی به سهمیه صعود ناکام ماندند اما در فصل گذشته این سیروس پورموسوی بود که توانست شرایط برای بازگشت دوباره آنها به سطح اول فوتبال ایران را فراهم سازد و به نظر می‌رسد حمایت این روزهای مدیران تیم نیز از این مربی بی‌ارتباط با این موضوع نباشد. 

 

عمده مشکلات استقلال خوزستان را البته می‌توان به اختلافات مقطع نقل و انتقالات بین مدیریت و کادرفنی ارتباط داد. موضوعی که باعث شده تا آنها در بحث جذب نفرات مدنظر خود به مشکل خورده و این روزها با اسکواد نه چندان مناسبی برابر رقبا قرار گیرند. مدیران وقت این تیم پس از صعود به لیگ برتر در جذب مهره‌های مدنظر کادرفنی ناموفق عمل کردند تا  سرمربی این تیم با لیستی که کیفیت لازم برای رقابت را نداشت، پا به مسابقات بگذارد. نمایش چند وقت اخیر این تیم علیرغم جوانی برابر رقبا علیرغم اینکه تمجید اهالی فوتبال را به همراه داشته، اما منتهی به کسب نتیجه نشده و همین مساله عاملی بوده تا آنها قعرنشین این فصل لقب گیرند  و گزینه اول سقوط باشند. 

 

با این حال بعد از باخت مقابل نساجی قائمشهر نیز مدیران تیم به حمایت از سیروس پورموسوی پرداخته و ضمن جریمه 5 درصدی تیم، به دنبال دستیابی به حداقل امتیاز طی 3 بازی باقیمانده تا پایان نیم فصل هستند. سه دیدار برابر پرسپولیس تهران، مس رفسنجان و هوادار تهران که باید دید آبی‌پوشان با چه شرایطی از آن خارج خواهند شد. 

 

اما با ادعای مدیران، این تیم در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تقویت در فهرست بازیکنان خود خواهد بود تا ضمن دستیابی به نتایج مطلوب، سهمیه خود در لیگ برتر را نیز حفظ کند. باید دید آنها طی سه بازی آتی خود و در ادامه بعد از تقویت زمستانی، قادر به دستیابی به این هدف خواهند بود یا اتفاق تلخی انتظار آبی‌های خوزستانی را خواهد کشید. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز