خبرگزاری کار ایران

انتظارات مسن‌ترین راننده فرمول یک از فصل آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۳۱۶

فرناندو آلونسوی اسپانیایی انتظارات خود برای فصل آینده را به اشتراک گذاشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی استون مارتین؛ فرناندو آلونسو راننده 42 ساله در مورد آمادگی برای فصل جدید فرمول یک صحبت کرد و اشاره کرد که چگونه کار نسبت به فصل گذشته آسان‌تر خواهد شد.

این راننده اسپانیایی استون مارتین گفت: این دومین سالی است که در تیم حضور دارم و من مجبور نیستم خیلی از کارهایی را که در ابتدای امسال انجام می‌دادم، تکرار کنم. نیازی برای به خاطر سپردن اسامی، سفارشی کردن کابین راننده‌ها، یادگیری اصطلاحات و هر چیز دیگری که در زمان ورود به یک تیم جدید نیاز دارید، نیست.

فرناندو آلونسو خاطرنشان کرد: همه چیز برای فصل جدید راحت‌تر خواهد بود. ما می‌توانیم از همان ابتدا روی عملکرد و آمادگی برای مسابقات اول تمرکز کنیم. ما از سال 2023 یک برنامه کاری بسیار شلوغ داریم. در مسابقات ما روی بهینه‌سازی آنچه که امسال موفق به دستیابی به آن شدیم کار خواهیم کرد. خودروی 2022 به عنوان معیاری برای فصل گذشته به اندازه کافی خوب نیست و بسیاری از تعطیلات آخر هفته را از صفر شروع کردیم. در سال 2024، آماده‌سازی باید آسان‌تر باشد و می‌توانیم بیشتر روی جزئیات تمرکز کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز