خبرگزاری کار ایران

تقلای فرانسوی ها برای نگه داشتن امباپه در پاریس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۸۳۴

نایب رییس جدید فدراسیون فوتبال فرانسه از تلاش برای نگه داشتن «امباپه» در فرانسه خبر داد.

به گزارش ایلنا، قرارداد «کیلیان امباپه» ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در تابستان سال آینده با این تیم به پایان خواهد رسید و این مهاجم ۲۴ ساله به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. این اتفاق در حالی رقم خواهد خورد که بسیاری از مسئولان فوتبالی و غیرفوتبالی در این کشور در تلاشند مانع از خروج امباپه در فرانسه شوند.

رئال مادرید و باشگاه‌های فوتبال در عربستان از جدی ترین مشتریان امباپه در فصل آینده هستند و مذاکرات خود را با این بازیکن شروع کرده‌اند.

اما نایب رئیس جدید فدراسیون فوتبال فرانسه، «ژان میشل اولاس»، شامگاه شنبه در برنامه «Le Studio des Légendes»، پیامی برای «امباپه» ارسال کرد و خواستار ماندن این بازیکن در لیگ فرانسه شد گفت: من می‌خواهم او در قهرمانی فرانسه بماند، او بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال است.

این در حالی است که در سال ۲۰۲۲ و در شرایطی که قرارداد امپابه با «پاری سن ژرمن» به پایان رسیده بود با مداخله «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه امباپه در پاریس ماند و در حالی که همه چیز برای حضور او در رئال مادرید آماده بود به این تیم نرفت و قراردادی دو ساله با پاریسی‌ها امضا کرد.

امباپه در این خصوص به «نیویورک تایمز» گفت: «ماکرون بیش از یک بار با من تماس گرفت. فکر نمی‌کردم با رئیس‌جمهوری کشورم درباره تیم آینده‌ام صحبت کنم، دیوانه‌کننده و غیرقابل باور بود. او به من گفت که می‌خواهم در پاریس ادامه دهی. نمی‌خواهم فرانسه را ترک کنی، وجود تو برای کشور مهم است.

نکته جالب توجه این است که در خرداد سال جاری زمانی که «امباپه» به مسئولان «پاری سن ژرمن» اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش با این تیم را ندارد رادیو «مونت کارلو» باز هم به مداخله ماکرون در پرونده «امباپه» اشاره کرد و از قول رئیس جمهور فرانسه گفت: «نمی‌دانم در حال حاضر چه اتفاقی برای کیلیان امباپه افتاده، اما او را متقاعد خواهم کرد که در پاری‌سن‌ژرمن ادامه دهد.»

حال با نزدیک شدن به پایان قرارداد این مهاجم با تیم «پاری سن ژرمن» باید منتظر بود و دید که آیا رئیس جمهور فرانسه یک بار دیگر برای نگه داشتن او اقدام خواهد کرد و از او به عنوان قهرمان ملی فرانسه یاد خواهد کرد یا اینکه «امباپه» قصد دارد از بین افتخار و شهرت در رئال مادرید و یا پولی که از عربستان عایدش می‌شود یک گزینه را انتخاب کند و یا باز هم غافلگیری تازه‌ای را رقم خواهد زد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز