خبرگزاری کار ایران

هشدار ستاره اینتر: در همه جام‌ها باید قهرمان شویم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۷۱۶

لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر، می‌گوید که این تیم به دنبال کسب عنوان قهرمانی در تمامی رقابت‌ها است.

به گزارش ایلنا، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی لاتزیو به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 0-2 شکست خورد. 

مارتینز موفق شد گل اول تیمش را در این دیدار به ثمر برساند و پس از این گل پیامی را در زیر پیراهنش برای مردم شهر محل تولدش که حالا با مشکل بزرگ طوفان و خرابی‌های حاصل از آن مواجه هستند ارسال کرد. 

این مهاجم آرژانتینی پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با DAZN اظهار داشت: «من دیشب خیلی دیر خوابیدم چون مشخص شده بود که شهر محل تولدم با این طوفان درگیر شده است. مجبور بودم با خانواده‌ام در تماس باشم و بسیار نگران بودم. امیدوارم که شرایط در سریع‌ترین زمان ممکن به حالت عادی برگردد.»

او درباره شرایط اینتر گفت:«ما در طول شش یا هفت سال گذشته در رقابت‌هایی مانند فینال لیگ قهرمانان در حال تلاش بودیم و می‌خواهیم همچنان به این روند ادامه بدهیم. قدم بعدی همیشه سخت‌ترین است. ما بیشتر از بقیه در واقع پیام قاطعی برای خودمان داشتیم که بدانیم می‌توانیم موانع را از سر راه برداریم. 

همه در کنار هم در حال تلاش هستیم تا بتوانیم به چیزی که دوست داریم دست پیدا کنیم. هدف ما این است که در تمامی جام‌ها به قهرمانی برسیم. یوونتوس حریف بسیار قدرتمندی است اما ما باید روی خودمان تمرکز کنیم. مهم نیست که در لیگ قهرمانان هم با چه قرعه‌ای روبه‌رو شویم. باید همه را شکست دهیم تا به فینال برسیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز