خبرگزاری کار ایران

غایبان قطعی پرسپولیس در دربی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۷۱۲

پرسپولیس با سه غایب قطعی پا به دربی معوقه هفته پنجم که قرار اسیت روز پنج شنبه برگزار شود، خواهد گذاشت.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس بعد از برتری مقابل هوادار اکنون پا به دیدار برابر استقلال خواهد گذاشت و امیدوار است با کسب نتیجه در این جدال بار دیگر به جمع مدعیان بازگردد و از حواشی چند وقت اخیر کاملا فاصله بگیرد. این بازی با توجه به حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان از اهمیت بالایی برای یحیی گل محمدی نیز برخوردار است و سرمربی سرخ‌ها که فصل گذشته موفق شده سه گانه لیگ را کسب کند، نمی‌خواهد دومین ناکامی تیمش را به این شکل برابر شاگردان جواد نکونام شاهد باشد.

 

با این حال مهمترین چالش برای پرسپولیس و کادرفنی این تیم، غیبت سه بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان خواهد بود؛ مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی به دلیل پارگی رباط صلیبی و عمل جراحی که انجام داده‌اند، غایبان قطعی پرسپولیس در این بازی خواهند بود.

 

دیگر غایب قطعی پرسپولیس نیز وحید امیری کاپیتان دوم سرخپوشان است. شماره 11 پرسپولیس که در دیدار برابر النصر دچار آسیب دیدگی شد، علیرغم تلاشی که برای حضور در این بازی داشت، قادر به حضور در لیست یحیی گل محمدی در دربی نخواهد بود.

 

امیری البته امروز هم در برنامه آماده سازی سرخپوشان حضور یافته بود اما شرایط او برای همراهی تیم مساعد نیست.

 

دیگر بازیکنان این تیم مشکلی تا این لحظه برای حضور در دربی نخواهند داشت و باید دید گل محمدی چه تدابیری برای موفقیت تیمش در این بازی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز