خبرگزاری کار ایران

با روز حساس و هیجان انگیز لیگ دسته اول ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۹۳

روز اول هفته پانزدهم لیگ را در حالی پیش رو داریم که بدون شک یکی از حساس‌ترین بازی‌ها در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نارنجی‌پوشان تهرانی پس از برکناری سیدمهدی حسینی میزبان نفت مسجدسلیمان هستند. سایپا که هفته‌های گذشته امتیازهای باارزشی را از دست داده در صورتی که در این بازی هم برنده از زمین خارج نشود شانس رسیدنش به صدر جدول حداقل برای سه چهار هفته بسیار سخت خواهد بود. نتیجه تساوی هم شاید برای تیم میهمان بد نباشد اما بیشتر سایر مدعیان را خوشحال می‌کند.

تیم مدعی خیبر خرم‌آباد که در فاصله یک امتیازی صدرنشین قرار دارد میزبان استقلال آبی‌پوش ملاثانی خواهد بود. این بازی برای شاگردان رضا مهاجری به هیچ وجه آسان نیست.

داماش گیلان که نتایجش سینوسی بوده و نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود بازی بسیار سختی را در گچساران و مقابل نفت و گاز این شهر دارد. پیروز قربانی سرمربی نفتی‌ها به‌دلیل محرومیت روی نیمکت نخواهد بود. برای رشتی‌ها یک امتیاز از جنوب هم غنیمتی است، چرا که دیگر تیم 10 امتیازی و انتهای جدولی یعنی دریای بابل در خانه از شهر راز شیراز پذیرایی می‌کند. تیمی که با ایستادن در جایگاه هشتم نشان داده حریف قابل احترامی برای تمام حریفان است.اما خلیج فارس که چند روز پیش خبر انتقال امتیازش رسانه‌ای شد حالا در خانه با آریو اسلامشهر روبه‌رو خواهد شد. تیم میهمان با پیروزی هفته گذشته شرایطش را در جدول بهبود بخشید. میزبان فقط به سه امتیاز بازی فکر می‌کند و به دست نیاوردن آن یعنی ماندن در قعر جدول.

شهرداری آستارا هم جدالی حساس با تیم هم‌‌امتیازی‌اش خواهد داشت. مس شهربابک هم 17 امتیازی بوده و پیروزی در این بازی می‌تواند خیال‌شان را تا پایان نیم‌فصل راحت کند. بقیه بازی‌ها فردا برگزار خواهد شد.

سه‌شنبه 14 آذر

دریا بابل -شهر راز شیراز
خیبر خرم‌آباد-استقلال آبی‌پوش ملاثانی
نفت و گاز گچساران-داماش گیلان
خلیج فارس ماهشهر-آریو اسلامشهر
شهرداری آستارا-مس شهر بابک
سایپا-نفت مسجدسلیمان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز