خبرگزاری کار ایران

سپاهانی که پر از ستاره است و تیم اصلی با نیمکتش فرقی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۴۸۹

سپاهان اصفهان در این فصل پر از ستاره است و جای کسی خالی نمی ماند.

به گزارش ایلنا، سپاهان پرستاره‌ترین تیم این فصل فوتبال ایران است. تیمی که به اندازه‌ای ستاره دارد که روی نیمکتش یک تیم کامل ستاره نشسته. تیمی که اگر در لیگ به میدان برود، با تیم اصلی و فیکس سپاهان قطعاً بر سر قهرمانی خواهد جنگید! زردها در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر و در روزی که ملی‌پوشان به تازگی از اردوی تیم ملی بازگشته بودند، هیچ‌کدام را بازی ندادند و نکته جالب اینکه هیچ اتفاقی رخ نداد. سپاهان مثل آب خوردن برد و 3 امتیاز را گرفت و طعنه‌آمیز اینکه جای خالی ستاره‌های ملی‌پوش اصلاً احساس نشد.

تصمیم ویژه ژوزه مورایس برای تیمش در بازی با استقلال خوزستان، به بهترین شکل ممکن جواب داد.

او به هیچ‌کدام از 5 بازیکن ملی‌پوشش در اهواز بازی نداد و نیازمند، دانشگر، حسین‌نژاد، اسدی و رضاییان را روی نیمکت نشاند. مردانی که توسط مورایس جانشین این نفرات شدند اما با درخشش‌شان اجازه ندادند کوچکترین خللی به روند تیم وارد شده و جای خالی‌شان حس شود. بررسی نفرات جانشین و ستاره‌های روی نیمکت سپاهان در بازی برابر استقلال خوزستان و عملکرد آنها ثابت می‌کند که زردها چه دست پری دارند.

نیما میرزازاد به جای پیام نیازمند

 دروازه‌بان سال‌های دور ملوان، بیشتر روزهای حضورش در سپاهان را روی نیمکت و دور از ترکیب اصلی سپری کرده است اما هرگاه به نیما میرزازاد اعتماد شده، او به بهترین شکل ممکن جواب داده است. دروازه او برابر استقلال خوزستان تنها یک بار باز شد که آن هم از روی نقطه پنالتی بود اما میرزازاد از همان دقیقه 2، کارش را شروع کرد و تیمش را از یک شوک مرگبار نجات داد. او در این بازی 6 مهار داشت که 3 تایش واقعاً مهم و کلیدی بود و سپاهان را در بازی نگه داشت.

شهریار مغانلو  به جای رضا اسدی

رضا اسدی، ارزشمندترین (MVP) بازیکن این فصل بود. ستاره‌ای که در بازی‌های قبلی سپاهان فقط موفق به باز کردن دروازه نساجی نشده بود. در غیاب او، شهریار مغانلو در ترکیب اصلی قرار گرفت و همان کاری را کرد که اسدی می‌کرد؛ باز کردن دروازه رقیب. جالب اینکه مغانلو، گلش را روی پاس اسدی زد تا هم خودش را نشان بدهد و هم ثابت کند در غیاب اسدی، ماشین گلزنی سپاهان از کار نمی‌افتد.

آریا یوسفی به جای رامین رضاییان

ستاره اصلی سپاهان برابر استقلال خوزستان کسی جز آریا یوسفی نبود. بازیکنی که خودش جانشین ستاره این فصل سپاهان یعنی رامین رضاییان شده بود. یوسفی در همان نیمه اول، دو بار دروازه میزبان را باز کرد که گل اولش، محشر و دیدنی بود. او در همان 45 دقیقه، یک موقعیت خوب را هم از دست داد و ضربه‌اش توسط پورحمیدی مهار شد. یوسفی در اواخر بازی از سمت راست به سمت چپ رفت و آنجا هم درخشید. شماره 14 در اواخر بازی، یک عملکرد دفاعی خوب هم داشت و توانست توپ را از حوالی خط دروازه، به بیرون بزند.

عملکرد ستاره‌های روی نیمکت زردها ثابت می‌کند که آنها چه دست پری دارند و با اختلاف پرستاره‌ترین تیم لیگ هستند. کلونی پرستاره‌ای که در لیگ قهرمانان و برابر حریفانی چون الاتحاد نیز می‌تواند به همین ستاره‌ها اتکا کند و غمی نداشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز