خبرگزاری کار ایران

حقیقی: یک سری بچه در فضای مجازی چرت و پرت می‌نویسند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۸۶۵

دروازه‌بان نساجی می‌گوید هواداران استقلال طلب خودشان را از بازیکنانشان نمی‌گیرند و فکر کردند با اف سی حقیقی بازی دارند نه نساجی.

به گزارش ایلنا، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان نساجی پس از شکست سنگین چهار بر صفر این تیم مقابل استقلال اظهار کرد: بازی اصلا خوب نبود و فقط می‌توانم به نیابت از خودم و از کل تیم از هواداران نساجی بابت این فصل عذرخواهی کنم. به هر حال فوتبال است و بالا و پایین زیاد دارد. امیدوارم نساجی نتایج خوبی در فصل آینده بگیرد.

حقیقی از نساجی جدا می‌شود؟

او درباره ماندن یا جدایی احتمالی از نساجی گفت: هنوز عرقمان خشک نشده است. باید ببینیم چه پیش می‌آید.

حقیقی درباره فحاشی هواداران استقلال به او بیان کرد: نمی‌دانم هواداران استقلال و هواداران سپاهان چه فکری پیش خودشان می‌کنند. من بازیکن نساجی‌ هستم و هر چه دارم را برای این تیم می‌گذارم. شاید پیشینه پرسپولیسی داشته باشم اما این دلیل نمی‌شود که بخواهم ذره‌ای برای نساجی کم بگذارم. سوال من از هواداران این است که شما در داربی شکست خوردید و مقابل صنعت نفت امتیاز از دست دادید و تیم سپاهان هم به همین صورت امتیاز از دست داد.

یک سری بچه در فضای مجازی چرت و پرت می‌نویسند

او ادامه داد: من کری نمی‌خوانم و بحث هوادارانشان است. البته نمی‌شود اسمشان را هوادار گذاشت و یک سری بچه موبایل دستشان گرفتند و در فضای مجازی برای خودشان چرت و پرت می‌نویسند. این هم عملکردشان در ورزشگاه است. سپاهان هم با هوادارانش در اصفهان امتیاز دادند و قهرمانی را از  دست دادند. هواداران بروند از بازیکنانشان که ۲۵، ۳۰ میلیارد تومان می‌گیرند، درخواست کنند.

 

حقیقی اضافه کرد: مطمئنم بازیکنان همه وجودشان را می‌گذارند. هواداران استقلال امروز فکر کردند با «اف سی حقیقی» بازی دارند. تیم یازده نفر است و یازده نفر روی نیمکت حضور دارند. من در هر تیمی باشم تمام وجودم را می‌گذارم اما من هم یک انسانم و حق اشتباه دارم و یک روز خوب و یک روز بد هستم. بحث من کری خواندن نیست و نمی‌خواهم بازیکنان استقلال و سپاهان را تخریب کنم اما هواداران بهتر است بروند از بازیکنان خودشان طلبشان را بگیرند.

او درباره نگرانی از نساجی در لیگ قهرمانان آسیا باتوجه به عملکرد ضعیف این تیم گفت: برخی مسائل درون تیمی است و تیم مدیریت و مالک دارد و بهتر است مدیران درباره وضعیت باشگاه باید تصمیم بگیرند. این تیم هوادار دارد و من واقعا شرمنده آن‌ها شدم. دوباره از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. فصل خوبی نداشتیم و سربسته بگویم تیم خوبی از ابتدای فصل بسته نشد. با این حال این هم جزو فوتبال است و نسبت به خیلی از تیم‌ها که مبالغ هنگفتی خرج کردند مبلغ ناچیزی هزینه کردیم.

دروازه‌بان نساجی درباره جدایی احتمالی هرناندس بیان کرد: من واقعا نمی‌دانم چه می‌شود و این را باید از مدیریت بپرسید. باید از رضا حدادیان، مالک و ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل تیم تشکر کنم. حدادیان از جیبش خرج کرد و مردانه پای تیم ایستاد. باید به بچه‌های تیم هم خسته نباشید بگویم ببینیم سال بعد چه می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز