خبرگزاری کار ایران

منشا: کریس همیشه برای من یک الگو بوده است/ بازی با الدحیل همیشه برای من یادآورخاطرات خوب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۰۴۹

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد تقابل این تیم با الدحیل صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، تقابل پرسپولیس و الدحیل فوتبالدوستان را یاد گادوین منشا و گل او به این تیم در ترکیب سرخپوشان می اندازد. به این بهانه صحبت های او می‌تواند در آستانه این دیدار شنیدنی باشد.

بازی پرسپولیس مقابل النصر را دیدی؟

بله بازی را کامل تماشا کردم. بازی خیلی زیبایی بود دیداری که باید پرسپولیس در آن می‌شد و چند موقعیت خوب گلزنی هم نصیبش شد اما این فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست داد.

آن صحنه‌ای که کریس زمین خورد و خودش بعداً اشاره کرد که پنالتی نبوده را دیدی؟

بله واقعاً آن صحنه پنالتی نبود اما چون کمی شبهه برای داور وجود داشت کریس با روحیه جوانمردانه خودش نزد داور رفت و برای اینکه او را از شک و تردید در آورد به او گفت گه صحنه پنالنی نبوده تا یک‌بار دیگر ثابت کند که سلطان بازی جوانمردانه است و بی‌جهت نیست که این همه بازیکن و طرفدار دارد چون هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ بازی جوانمردانه بهترین است. خود من هم همیشه الگویم کریس بوده و هست و همیشه از بازی او لذت بردم و او را الگویم قرار داده‌ام.

اما بعضی‌ها گفتند چون کریس ترسیده که بعد از وی‌ای‌آر، داور تمارض‌اش را تشخیص بدهد و به او کارت بدهد با گفتن اینکه پنالتی نیست پیشدستی کرده که داور به او کارت زرد ندهد!

نه اصلاً اینطور نبود چون همه کسانی که کریس را می‌شناسند به خوبی به این نکته واقف هستند که او اهل کلک زدن و فریب دادن داور نیست چون اینقدر توانایی دارد که به لحاظ فنی برای خودش یا بازیکنان هم‌تیمی‌اش موقعیت گل درست کند یا گل بزند.

اما کریس مقابل پرسپولیس فقط یک شانس برای گلزنی داشت!

بالاخره یک روزهایی هم پیش می‌آید که مهاجم نتواند خودش را نشان دهد. در آن بازی هم به غیر از یک شوت خطرناک، موقعیت دیگری را از کریس شاهد نبودیم.

علی بیرانوند باز هم کلین شیت خودش را مقابل کریس تکرار کرد تا بگوید از او خیلی سخت گل می‌خورد و البته ناخواسته موجب مصدومیت کریس هم شد.

علی دوست خوب من است که واقعاً از توانمندی فنی بالایی هم برخوردار است و در آن صحنه هم برخورد ناخواسته‌ای به وجود آمد که با کریس برخورد داشت و او را کاملاً از کار انداخت!

چرا پرسپولیس نتوانست از موقعیت‌ها استفاده کند؟

چند بازی است که پرسپولیس مشکل گلزنی دارد. کلاً فوتبال همین است که یک روز در آن موفق به گلزنی می‌شوید اما روز دیگر هر چه تلاش می‌کنید به جایی نمی‌رسید.

تساوی در بازی قبلی پرسپولیس را نتیجه عادلانه‌ای برای بازی می‌دانید؟

پرسپولیس تیم برتر میدان بود و حقش هم سه امتیاز بود که به آن نرسید.

در خصوص دیدار مقابل الدحیل که بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس برای صعود محسوب می‌شود چه پیش‌بینی دارید؟

این بازی همیشه برای من یادآورخاطرات خوب است؛ دیداری که در آن باید تیم خوب الدحیل را هر طور شده شکست می‌دادیم تا صعود کنیم و خوشبختانه یکی از گل‌های آن دیدار حساس را هم من زدم تا با نتیجه سه بر یک ببریم و در پایان بازی با هوادارانمان جشن بگیریم. گل خودم هم در آن بازی خیلی به دلم چسبید گلی که با بیرون آمدن به نوعی دروازه‌بان حریف را فریب دیدم و گلم را به ثمر رساندم. خوشبختانه در آسیا، آمار خیلی خوبی دارم و یکی از برترین گلزنان خارجی تاریخ پرسپولیس هستم که موفق شده‌ام هفت گل در تاریخ این رقابت‌ها به ثمر برسانم.

به نظرت نتیجه بازی پرسپولیس مقابل الدحیل چه می‌شود؟

من فکر می‌کنم با نتیجه دو بر صفر الدحیل را شکست می‌دهد و ان‌شاءالله در پایان هم از گروهش صعود خواهد کرد و مانند زمان خودم یک‌بار دیگر به شکل نوستالژیک به دور بعدی صعود کند.

در خصوص مهاجمان پرسپولیس چه نظری داری؟

همیشه از پرسپولیس در لیگ ایران و آسیا فقط توقع برد وجود دارد. در این بین همه بازی‌های پرسپولیس را می‌بینند به همین دلیل نیاز نیست که من بخواهم در خصوص این موضوع توضیحی بدهم.

به نظرت چرا در این مدت پرسپولیس مشکل گلزنی داشته؟

هر مهاجمی تمام تلاش خودش را انجام می‌دهد اما شاید در این مدت فقط لوکادیا بوده که در کار گلزنی برای پرسپولیس خوب کارکرده و 6 گل هم برای پرسپولیس به ثمر رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز