خبرگزاری کار ایران

نفت مثل تیم امید بازی می کند؛

منصوریان: هر بازی اسلحه پنهان داریم / بازی خطرناکی مقابل تیم استیلی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۶۱

امیدوارم بازی زیبایی همراه با نتیجه انجام دهیم و شرایطی پیش نیاید که مجبور شویم از شرایط غیرحرفه‌ای و زیرکی برای گرفتن امتیاز استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: امیدوارم که شرایطی پیش نیاید تا برای گرفتن امتیاز مجبور به استفاده از شرایط غیرحرفه‌ای شویم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با راه‌آهن گفت: هر دفعه که من نشست دارم سوژه‌ای است. هفته گذشته اتفاق تلخ درگذشت حسین معدنی و ناصر احمدپور بود و این هفته اتفاق خوشایندی است که روز خبرنگار را به شما تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: در مورد مسائل فنی بازی باید بگویم بازیکنان رده ملی زمان ما همگی شرایط سرمربی‌گری پیدا کردند. هفته گذشته با علی دایی مچ انداختیم و این هفته هم باید با استیلی که پیشکسوت من است بازی کنیم. من با او در تیم ملی بودم و چند سال هم در سنگاپور با هم همخانه بودیم. استیلی مثل برادر بزرگتر من است و من به بازیکنانم هم گفته‌ام که بازی خطرناک و سختی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: هفته گذشته بازی استقلال و راه‌آهن را دیدم. بازیکنان راه‌آهن عملکرد خوبی داشتند و شرایط نابسامان باشگاه در بازی شان تاثیری نداشت. ما فکر می‌کردیم این اتفاق رخ بدهد و این مسئله بر روی بازی آنها نقش داشته باشد. راه‌آهن هم مثل ما بازیکنان شایسته و کاربلدی دارد و بازی را محتاط شروع می‌کنیم. استیلی به کار گروهی اعتقاد دارد و من هم بر روی همین مسئله کار کرده‌ام. امیدوارم بازی زیبایی همراه با نتیجه انجام دهیم و شرایطی پیش نیاید که مجبور شویم از شرایط غیرحرفه‌ای و زیرکی برای گرفتن امتیاز استفاده کنیم.

منصوریان در مورد اینکه آیا در این بازی هم اسلحه پنهان دارید گفت: تا آخر فصل اسلحه پنهان داریم ما نسبت به هر بازی که پیش روی مان است اسلحه پنهان داریم و برای هر بازی شرایط خاص خودش را اختیار می‌کنیم در هر بازی ممکن است یک بازیکن ما اسلحه پنهان باشد.

وی در مورد سبک بازی تیم نفت گفت: سبک بازی ما همان شیوه‌ای است که در تیم امید انجام می‌دادیم البته پیشرفته‌تر زیرا زمان کافی در اختیار داریم و می‌توانیم متفاوت‌تر کار کنیم. ما فوتبال را جنگنده و بدون ترس بازی می‌کنیم و این دو اساس کار ماست می‌خواهیم فوتبال را زیبا بازی کنیم و امتیاز هم بگیریم.

وی در مورد اینکه هفته گذشته بعد از گلزنی به پرسپولیس با تمام نیمکت‌نشینان اش دست داد گفت: داخل تیم ما اتحاد و هماهنگی وجود دارد و چند بزرگ‌تر در تیم هستند که بازیکنان جوان را به خوبی هدایت می‌کنند. فوتبال یک بخش فنی دارد یک بخش هم این است که با رفاقت کارهای نشدنی را انجام داد. من یک سرمربی ۴۲ ساله هستم و شاید هنوز شرایط بازی و شادی پس از گل در وجودم هست. تیم ما وقتی گل می‌زند همه از ته قلب خوشحالی می‌کنیم و وقتی هم گل می‌خورد با اتحاد و همدلی تلاش می‌کنیم تا آن گل را جبران کنیم. بازیکنان ما در داخل و بیرون زمین با یکدیگر متحد و همدل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز