خبرگزاری کار ایران

سیدصالحی: الاتحاد بدون بن زما هم تیم خطرناکی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۹۶۱

پیشکسوت سپاهان در مورد تقابل این تیم با الاتحاد صحبت کرد.

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای سپاهان اظهار داشت: سپاهان این روزها وضعیت خوبی دارد و هم دیدارهای این تیم در لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان آسیا نشان از حال خوب تیم دارد. به نظرم سپاهان در بازی با نیروی هوایی کمی اسیر خستگی سفر به اهواز و بعد تهران بود و همین موضوع روی کیفیت تیم در بازی این هفته تاثیر گذاشت و در شرایط عادی می‌توانست نتیجه بهتری مقابل نیروی هوایی کسب کند. 

وی افزود: سپاهان شروع خوبی در این بازی داشت و توانست موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کند و به گل هم برسد. وقتی شما حمله می‌کنید حریف را وادار به اشتباه می‌کنید و یکی از موقعیت‌ها بالاخره گل می‌شود. سپاهان زود به گل رسید و توانست بعدش بازی را کنترل کند. اگر گل اول سپاهان دیرتر رقم می‌خورد ممکن بود با توجه به همان خستگی که گفتم سپاهانی‌ها در ادامه به مشکل بخورند. در نیمه دوم نیمه نخست رفته رفته نیروی هوایی عراق میانه زمین را در دست گرفت و این مسئله باعث شد بازیکنان سپاهان فشار بیشتری به رقیب برای دریافت توپ وارد کنند. در دقایق پایانی نیمه اول همین برخوردها باعث شد محمدجواد حسین‌نژاد از زمین مسابقه اخراج شود. بعد از اخراج کادر فنی سپاهان دست به تعویض زد و دیگر کار برای تیم سخت شد.

پیشکسوت سپاهان در مورد تقابل با الاتحاد توضیح داد: الاتحاد تیم خوب و پر مهره‌ای است و بدون حضور بن زما هم تیم خطرناکی هستند. متاسفانه بازی رفت انجام نشد تا به یک ارزیابی مناسب از این تیم دست پیدا کنیم و این به ضرر سپاهان در این بازی است.  الاتحاد تیم خیلی خوبی است و پیروزی مقابل این تیم راحت نیست. آمادگی روحی- روانی مناسب در مسابقه اهمیت زیادی دارد. به نظرم سپاهان کار راحتی در این بازی در پیش ندارد و اگر بخواهد پیروز شود باید سخت تلاش کند.

سیدصالحی درباره غیبت دو بازیکن سپاهان مقابل الاتحاد گفت: با توجه به اینکه هادی محمدی در کنار محمد دانشگر جا افتاده قطعاً غیبت او می‌تواند روی عملکرد دفاعی سپاهان تأثیرگذار باشد. همچنین حسین‌نژاد در ترکیب تیم جا افتاده است. اگر چه حضور این نفرات قطعاً می‌تواند کمک حال تیم باشد اما در حال حاضر که امکان همراهی آنها با تیم نیست آنقدر نیمکت سپاهان بازیکنان خوب دارد که خیلی با بازیکنان ترکیب اصلی تفاوتی ندارند. سیاوش یزدانی در خط دفاع، احسان پهلوان و رضا شکاری از جمله بازیکنانی هستند که در ترکیب ذخیره قرار دارند و می‌توانند به سپاهان کمک کنند. البته نباید مقابل الاتحاد بی‌پروا بازی کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز