خبرگزاری کار ایران

قلی‌زاده: نشان دادیم از بهترین‌های جهان کم نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۹۸۲

بازیکن تیم ملی نوجوانان گفت: در جام جهانی نشان دادیم از برترین‌های جهان هیچ چیز کم نداریم.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قلی‌زاده پس از بازگشت تیم ملی نوجوانان کشورمان از جام جهانی زیر ۱۷ سال، اظهار داشت: بازی‌ها را خوب شروع کرده و در همان بازی اول برزیل را بردیم. در بازی دوم هم با تمام قوا در زمین حاضر شدیم اما طبق حکمت خدا مقابل انگلیس نتیجه دیگری رقم خورد. با برتری برابر نیوکالدونیا از گروه خود صعود کردیم اما در دیدار با مراکش روی بدشانسی دقیقه ۹۴ گل خوردیم و در ضربات پنالتی باختیم.

وی درخصوص اینکه ظاهرا بازیکنان ایران پس از به ثمر رساندن گل اول در بازی با مراکش روی ضربه سر خودش تصور کردند کار تمام شده است، گفت: اینگونه نبود. پس از گلزنی در دقیقه ۷۴ انرژی خاصی به ما تزریق شد و می‌خواستیم گل را نگه داریم‌. واقعا برای این کار تمام قدرت، انرژی و تلاش خود را به کار گرفتیم تا به مرحله بعدی صعود کنیم اما روی غافلگیری یک گل خوردیم و بازی به پنالتی کشیده شد.

بازیکن تیم ملی نوجوانان درپاسخ به این سوال که آیا پتانسیل تیم ما همین بود یا می‌توانستیم به مرحله بالاتر صعود کنیم، عنوان کرد: قطعا می‌توانستیم به مراحل بالاتر صعود کنیم. دیدید برابر برزیل و انگلیس فوق‌العاده بازی کردیم. از هر لحاظ حساب کنید، از این ۲ تیم و آلمان و اسپانیا کم نداشتیم. می‌توانستیم بالاتر برویم اما فوتبال همین است.

قلی‌زاده درخصوص اینکه آیا شرایط بدنی مقابل مراکش که یک حریف آفریقایی بود،  مشکل‌ساز شد؛ گفت: خدا را شکر آنچنان ضعف بدنی نداشتیم. در هر بازی بازیکنان ما بالای ۱۰ تا ۱۲ کیلومتر می‌دویدند و زحمت زیادی کشیدیم. با این وجود پس از بازی با برزیل و انگلیس که تیم‌های قدری خسته شدیم. واقعا فشار سنگینی به تیم ما آمد. 

وی درمورد درخواستش برای رها نشدن این تیم، تصریح کرد: ان‌شاءالله این تیم با حمایت‌های فدراسیون، مهدی تاج و سایرین رها نمی‌شود بلکه همچنان در کنار هم می‌مانیم و برای آینده تلاش می‌کنیم‌.

بازیکن تیم نوجوانان درمورد نقش حسین عبدی در موفقیت‌های این تیم، گفت: عبدی از ۲ سال قبل زحمات زیادی برای ما کشید. در جام جهانی هم این روند از بازی اول تا آخر ادامه داشت. انرژی بسیار بالایی به تزریق کرد‌‌. نکات فنی بسیار مهمی به ما یاد داد. اطمینان دارم این تیم حفظ می‌شود‌ و برای رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان باقی می‌ماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز