خبرگزاری کار ایران

نصاری: بازیکن پرسپولیس فحاشی خیلی بدی کرد و امیدوارم راحت بخوابد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۱۰۷

بازیکن نفت آبادان گفت: نعمتی خیلی بد فحاشی کرد و امیدوارم راحت بخوابد!

به گزارش ایلنل، حکیم نصاری پس از دیدار نفت آبادان و پرسپولیس، اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم. بچه‌ها در نیمه اول جانانه بازی کردند. در ضدحملات خیلی خوب عمل کردیم. زود به گل رسیدیم. آنطور که می‌خواستیم پیش می‌رفت.

وی افزود: به خاطر یک اتفاق یا اشتباه، متاسفانه 10 نفره شدیم. طبیعیست که مقابل پرسپولیس در آزادی وقتی 10 نفره شوید تحت فشار باشید. 2 گل خوردیم. خیلی مهم بود که 10 نفره نباختیم و توانستیم به گل مساوی برسیم.

بازیکن نفت آبادان در مورد اینکه پس از اخراج هم تیمی‌اش خیلی عصبی شده بود، گفت: هیجان بازی بود. قبول دارم اشتباه کردم. 11 نفره می‌توانستیم راحت تر بازی کنیم. اشتباه کرد و برای همه پیش می‌آید.

وی در مورد صحنه اعلام پنالتی برای پرسپولیس، عنوان کرد: دوربین کنار یا پشت دروازه را ببینید. ما دیدیم. توپ اول به ران من و بعد به دست تکیه گاهم می‌خورَد. دست تکیه گاه معمولا پنالتی نیست. از نظر خودم پنالتی نبود.

نصاری در مورد درگیری با علی نعمتی و سعید صادقی، گفت: بگومگویی با عالیشاه داشتم که عذرخواهی می‌کنم. من اشتباه کردم. بعد نعمتی وارد شد و متاسفانه حرف‌هایی زد که در شان هیچ کس نبود. کمی از کوره در رفتم. بازهم از عالیشاه عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا نعمتی فحاشی خانوادگی کرده، اظهار داشت: خیلی بد! امیدوارم راحت بخوابد!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز