خبرگزاری کار ایران

واکنش مورینیو به اخراجش در بازی رم مقابل مونزا

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۶۴۹

آقای خاص درباره فرضیه عامدانه بودن حرکت منجر به اخراجش در بازی اخیر رم در سری A اظهارنظر کرد.

به گزارش ایلنا، در آستانه بازی تیم‌های فوتبال رم و اسلاویا پراگ جمهوری چک در هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا، ژوزه مورینیو درباره شائبه‌ای که پیرامون اخراج وی در بازی اخیر جالوروسی مقابل مونتزا شکل گرفته است صحبت کرد.

در آن بازی که با برتری یک بر صفر رمی‌ها به پایان رسید، مورینیو در انتهای بازی برای رافائله پالادینو، سرمربی تیم حریف شکلک‌هایی درآورد که او را به خاطر اعتراضات پی‌در‌پی‌اش به تصمیمات داور مسخره کند که مجازات آن دریافت کارت قرمز بود. پس از بازی اما برخی رسانه‌‌ها این بحث را مطرح کردند که این حرکت مورینیو عمدی و برای معاف شدن از رویارویی با تیم سابقش اینتر در هفته دهم سری A بوده است.

مورینیو در نشست خبری پیش از بازی مقابل مونتزا، گفت: احمق‌ها زیاد حرف می‌زنند و چنین حرف‌هایی هم فقط از احمق‌ها برمی‌آید. این حرف زمانی احمقانه‌تر به نظر می‌رسد که عده‌ای از اهالی فوتبال آن را بزنند. من سرمربی رم هستم و همیشه می‌خواهم که در کنار تیمم باشم. متأسفانه در مورد اتفاقی که در آخرین دقیقه بازی برابر مونتزا رخ داد را دیگر نمی‌توان کاری انجام داد. الان هم بابت این که نمی‌توانم بازیکنانم را در بازی بعدی همراهی کنم افسوس می‌خورم. نمی‌دانم که سزاوار دریافت کارت قرمز بوده‌ام یا نه اما قوانین در مورد همه باید یکسان باشد. من مربیان دیگری را دیده‌ام که ژست‌هایی مانند من می‌گیرند و حتی بدتر از آن اما همیشه این من هستم که مجازات می‌شوم. من از ابتدای فصل رفتار شایسته‌ای داشتم و حالا اخراج شده‌ام اما اگر انجام چنین حرکتی برای من کارت قرمز به همراه دارد برای سایرین هم باید همین‌طور باشد.

آقای خاص سپس درباره مشکلاتی که برای رویارویی با اینتر دارد، صحبت کرد و گفت: ما برابر تیمی بازی خواهیم کرد که به نظر من این فصل با 20 امتیاز اختلاف باید قهرمان شود. برای نتیجه گرفتن از آنها باید بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. تلاش‌مان را خواهیم کرد و می‌رویم که بهترین بازی‌مان را انجام دهیم اما قبل از آن باید حواس‌مان به بازی برابر اسلاویا پراگ باشد که آن هم بازی سختی است.

یکی از دغدغه‌های هواداران رم برای بازی مقابل اینتر، بازگشت مهاجم بلژیکی‌شان روملو لوکاکو به سن‌سیرو است، جایی که احتمالاً بسیاری از هواداران نزاتزوری آماده‌اند از خجالت او به خاطر شیوه‌ای که تیم‌شان را در پایان فصل گذشته ترک کرد، درآیند. مورینیو اما حساسیت‌های به وجود آمده درباره لوکاکو را بی‌مورد دانست.

وی افزود: لوکاکو بازی خواهد کرد. بازی سخت و بسیار مهمی است به خصوص برای ما چرا که دیبالا و پلگرینی را هم نداریم. لوکاکو باید بازی کند. من نمی‌دانستم که او به خاطر کارهایی که انجام داده که تمامش یک اسکودتو و دو جام حذفی می‌شود، در شهر میلان این‌قدر آدم مهمی است. اینتر در تاریخش 200 تا از این بازیکنان داشته است که سوپرجام را هم برده‌اند. سوای همه این‌ها، برای من خیلی جالب است که بدانم چرا رفتن لوکاکو از اینتر به رم برای کمک بره مربی‌اش تبدیل به یک اتفاق دراماتیک شده‌ است، وقتی که در گذشته بازیکنانی مانند کاناوارو از اینتر به یوونتوس می‌رفتند و هیچ مشکلی هم پیش نمی‌آمد؛ همینطور کریستین ویری. حالا که نوبت روملو لوکاکو شده و او به رم آمده همه شگفت‌زده شده‌اند. راستش من فکر نمی‌کردم که لوکاکو اینقدر در قلب هواداران اینتر جا گرفته باشد.

تیم فوتبال رم پنجشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران میزبان اسلاویا پراگ خواهد بود. هر دو تیم 6 امتیازی هستند اما نماینده جمهوری چک به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز