خبرگزاری کار ایران

نوراللهی: تنش؟ برخی بازیکنان حریف رفیق‌هایمان هستند/ 3 سال رویایی داشتیم، منتظر امسال باشید

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۲۶۷

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 3 سال رویایی داشتیم و تمام جام‌ها را درو کردیم.

به گزارش ایلنا، احمد نوراللهی بعد از پیروزی دو بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه امتیاز بازی را گرفتیم به این برد یاز داشتیم تا به صدر جدول نزدیک شویم. نیمه اول شرایطمان سخت بود. اما در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردیم. از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند آنها خیلی ما را حمایت کردند. انشاءالله بتوانیم از این به بعد هم دل آنها را شاد کنیم.

کاپیتان پرسپولیس درمورد درگیری‌های آخر مسابقه عنوان کرد: برخی از این بازیکنان رفیق ما هستند این تنش‌ها در بازی است و در بیرون از فوتبال با هم رفاقت داریم. ما می‌خواستیم به صدر جدول نزدیک شویم و مهم پیروزی بود که بدست آوردیم. 

نوراللهی درمورد قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه تیم‌ها در این مسابقات شرایط خوبی دارند. در گروه ما هم همه تیم‌ها خوب هستند و الدحیل از همه بهتر است ما باید خیلی تلاش کنیم و در آسیا بدون اشتباه بازی کنیم و شرایط روحی روانی خوبی داشته باشیم. 

وی درمورد اینکه خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس تیم حکومتی است و به این تیم هجمه وارد می‌کنند عنوان کرد: پرسپولیس هفت قهرمانی آورده این قهرمانی‌ها با تلاش بازیکنان،‌ کادر فنی و حمایت هواداران بوده است ما 10 نفره به فینال آسیا رسیدیم. سه سال رویایی داشتیم مردم می‌توانند قضاوت کنند ما برای این موفقیتها زحمت کشیدیم و تلاش کردیم. سه بار متوالی قهرمان لیگ شدیم به فینال آسیا رسیدیم. سوپرجام، جام حذفی و همه جام‌های قهرمانی را درو کردیم. 

وی افزود: در این فصل هم شروع خوبی نداشتیم اما اکنون برای چهارمین قهرمانی تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز