خبرگزاری کار ایران

قطعی شدن ۲ برنز بوکسورهای ایران در قهرمانی آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۶۴۱

بوکسورهای تیم ملی نوجوانان ایران، ۲ مدال برنز خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را قطعی کردند.

به گزارش ایلنا، امروز(چهارشنبه - ۳ آبان ۱۴۰۲) سه بوکسور تیم ملی نوجوانان ایران، در روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ قزاقستان، مقابل حریفان خود دو برد و یک باخت به دست آوردند تا دو مدال برنز ایران در این رقابت‌ها را نیز قطعی کنند. 

رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز دوشنبه هفته جاری در آستانه قزاقستان آغاز شده و تا ۱۲ آبان‌ماه ادامه دارد. ایران با ۱۸ بوکسور(۹ نفر در نوجوانان و ۹ نفر در جوانان) در این رویداد قاره‌ای شرکت کرده است.

در مبارزات امروز اشکان هاشمی و عبدالرحمان دارا با غلبه بر حریفان، ضمن راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را نیز قطعی کردند. پویا کریمیان نیز نتیجه را به نماینده تایلند واگذار کرد.

نتایج امروز نمایندگان ایران بدین شرح است:

در وزن ۵۴ کیلوگرم، پویا کریمیان در مرحله یک‌ چهارم نهایی برابر «آپچیت» از تایلند شکست خورد. او در مرحله قبل حریفی از امارات را شکست داده بود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، اشکان هاشمی پس از یک دور استراحت، با عبور از سد «سلطانوف» تاجیکستانی به مرحله نیمه‌نهایی رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف «اکبروف» از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، عبدالرحمان دارا مقابل «تران ناهات» از ویتنام به پیروزی دست یافت تا با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی این وزن، مدال برنزش را قطعی کند. دارا برای رسیدن به فینال، «عبدالله‌یف» از ازبکستان را پیش‌رو دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز