خبرگزاری کار ایران

بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

سه کماندار ایران به نیمه نهایی صعود کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۰۱۰

مسابقات پاراتیروکمان بازی‌های پاراآسیایی با صعود سه کماندار ایران به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات پارتیروکمان بازی های پاراآسیایی امروز سه شنبه با برگزاری دیدارهای مرحله حذفی پیگیری شد.

در این روز از مسابقات علی سینا منشازاده در یک شانزدهم نهایی مسابقات کامپوند به مصاف نماینده هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۱۴۵بر ۱۳۳ به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی به مصاف نماینده ژاپن رفت و با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۳۸به پیروزی رسید. منشازاده در یک چهارم نهایی به مصاف نماینده چین رفت و پس از تساوی ۱۴۴ -۱۴۴ در تیر طلایی موفق به شکست این حریف شد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی روز جمعه در نیمه نهایی به مصاف کمانداری از اندونزی می‌رود.

هادی نوری در یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند به مصاف کمانداری از کره‌جنوبی رفت و با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۷ به برتری رسید. نوری در یک چهارم نهایی به مصاف نماینده هند رفت و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۳۷ شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

محمدرضا عرب عامری در یک هشتم نهایی مسابقات ریکرو به مصاف کمانداری از مغولستان رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف نماینده ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

غلامرضا رحیمی دیگر نماینده کشورمان در یک هشتم نهایی مسابقات ریکرو به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید. رحیمی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف نماینده چین‌تایپه رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی روز جمعه در نیمه نهایی به مصاف کمانداری از چین می‌رود.

محمدرضا زندی در ماده W1 یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۳۶ بر ۱۲۹ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. زندی شنبه و در نیمه نهایی به مصاف کمانداری از چین می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز