خبرگزاری کار ایران

هادی رضایی: کاروان کیفی به پاراآسیایی می‌بریم/ مشکل ارز را از بازار ثانویه بر طرف کردیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۹۹۹

سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های پاراآسیایی 2018 درباره شرایط اعزام، پیش‌بینی مدال‌ها و پاداش ورزشکاران توضیح داد. هادی رضایی در این نشست شعار، اسم و سرپرست نمادین کاروان ایران در اندونزی را معرفی کرد و از کم شدن یک نفر از اعضای تیم دوومیدانی اعزامی به این بازی‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی با اشاره به اعزام کاروان کیفی به جاکارتا گفت: «کاروان ایران در چهار گروه به اندونزی اعزام می‌شود. چهارم، ششم، نهم و دهم مهر اعزام‌ها انجام می‌شود. ۱۴ مهر افتتاحیه است و ۱۶ این ماه بازی‌ها به طور رسمی شروع می‌شود و این دوره ۲۱ مهرماه به پایان می‌رسد و کاروان ۲۳ مهر به ایران بر می‌گردد. »

رضایی ادامه داد: «از ۱۷ رشته‌ای که در اندونزی برگزار می‌شود، ما در ۱۳ رشته حضور خواهیم داشت. در ۱۲ رشته نگاه ما کاملا مدال‌آوری و کیفی است و به رشته بوچیا نگاه حمایتی داریم البته یکی از ورزشکاران ما آقای اصانلو متاسفانه به کما رفته و ما یک نفر دیگر را جایگزین او کرده‌ایم. انتظار داریم که با توجه به پیش‌بینی‌ها و فیلترهای قوی که داشتیم در ۱۲ رشته ورزشکاران ما با مدال بازگردند.»

او درباره مشکلات ارزی و اقتصادی کاروان نیز گفت: «تاکنون تمام مشکلات حل شده و ارز ثانویه گرفته‌ایم. تلاش ما این بوده با همه کمبودها بسازیم و معتقدیم اکنون زمان تلاش و کوشش است تا ورزشکاران ما با قدرت و جدیت راهی جاکارتا شوند. اکنون زمان گلایه نیست و خدا را شکر هیچ مشکلی در بحث اعزام نداریم و کاروان با حمایت وزارت ورزش با قدرت هر چه تمام‌تر راهی مسابقات می‌شود.»

رضایی با اشاره به پیش‌بینی‌اش از جایگاه کاروان ایران در جدول توزیع مدال ادامه داد: «در سال ۲۰۱۴، ۲۳ رشته ورزشی حضور داشت که ما در ۱۶ رشته با ۲۰۰ ورزشکار شرکت کردیم. برای امسال ۲۱۰ ورزشکار داریم و تلاش ما حفظ جایگاه چهارمی است اما به هر حال میزبان رشته‌هایی را حذف کرده که ما در آن مدعی اصلی مدال طلا بودیم. با این حال هدف‌گذاری ما بر اساس قدرت و نیروی ورزشکارانمان، تکرار رده چهارمی و نیم نگاهی به رده بالاتر است.»

او در پاسخ به این سوال که شرایط اعزام ورزشکارانی که در بازی‌های آسیایی نیز حضور داشتند، چطور است، گفت: «ما هیچ ورزشکار تایید نشده و کلاس‌بندی‌نشده را به جاکارتا اعزام نمی‌کنیم. قطعا ورزشکاری در بازی‌های پاراآسیایی حاضر می‌شود که کلاس‌بندی شده باشد. اینطور نیست که هر کسی وارد مسابقات شود. حالا ورزشکاری که مثل آقای خجسته که محدودیت بینایی دارد اما توانسته در بازی‌های آسیایی موفق شود و در بین ورزشکاران سالم باشد، چه اشکالی دارد در پاراآسیایی نیز مسابقه بدهد. با این حال همه کلاس‌بندی‌ها انجام شده و هیچ ورزشکاری خارج از آن در مسابقه شرکت نمی‌کند.»

او با اشاره به حضور ۱۵ داور ایرانی در این دوره از بازی‌ها ادامه داد: «ایران ۱۵ داور در بازی‌های پاراآسیایی خواهد داشت که هیچ هزینه‌ای از طرف ما انجام نمی‌شود. ۱۱ داور آقا و چهار داور خانم به جاکارتا می‌روند که به نظر من این تعداد نماینده داوری ایران افتخار بزرگی است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز