خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال/ شهداب انصراف نداد و برد؛ کام عطایی شیرین شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۴۱۴

تیم فولاد سیرجان ایرانیان لیگ برتر والیبال را با برد آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، سی‌وهفتمین دوره لیگ برتر والیبال از امروز (یکشنبه، ‌۳۰ مهر) با حضور ۱۴ تیم آغاز شد. دیدارهای هفته نخست با یک دقیقه سکوت برای حمایت از مردم غزه آغاز شد.

شهداب که قهرمان دو دوره قبل این مسابقات است، امروز مهمان سایپا تهران بود که کارش را با برد آغاز کرد و سه بر صفر سایپا را شکست داد.

شهداب یزد ۳ - صفر سایپا تهران

ست اول: ۲۵ - ۲۳
ست دوم: ۲۵ - ۱۶
ست سوم: ۲۵ - ۱۸

روز گذشته سربازی یکی از بازیکنان شهداب دردسرساز شد. شایان شاهسوند، دریافت‌کننده قدرتی شهداب، مشمول خدمت وظیفه است و گفته می‌شود باید دوران سربازی‌اش را در تیم پاس که تنها تیم نظامی در لیگ برتر است، بگذراند. شنیده شده تیم شهداب یزد در مخالفت با این موضوع تهدید کرده است از لیگ برتر کناره‌گیری می‌کند. حضور این تیم در هفته نخست مسابقات ممکن است به معنای حل ماجرا باشد. البته نام شاهسوند در بین اسامی شهداب برای هفته اول مسابقات نبود.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که هدایتش را بهروز عطایی (سرمربی سابق تیم ملی والیبال) بر عهده دارد، امروز میزبان هورسان رامسر بود و موفق به شکست حریفش شد.

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ - ۱ هورسان رامسر

ست اول: ۲۲ - ۲۵
ست دوم: ۲۵ - ۱۸
ست سوم: ۲۵ - ۲۰
ست چهارم: ۲۵ - ۲۰

در اولین دیدار این هفته هم شهداب یزد که مدافع عنوان قهرمانی است برابر ساپیای تهران به پیروزی رسید.

دیگر دیدارهای این هفته در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز