خبرگزاری کار ایران

رونالدو: اگر بدنم یاری کند، بعد از ۴۰ سالگی هم بازی خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۵۶

فوق‌ستاره پرتغالی النصر درباره آینده حرفه‌ای‌اش و احتمال بازی پس از ۴۰ سالگی سخن گفت.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدوی 38 ساله که در برتری 2 بر یک شب گذشته (شنبه) النصر مقابل ضمک در چارچوب هفته دهم لیگ حرفه‌ای عربستان موفق شد گل دوم تیمش را در دقیقه 56 به شکلی زیبا از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر برساند، پس از این بازی گفت: خیلی خوشحالم که در لیگ عربستان بازی می‌کنم. هواداران النصر باعث خوشحالی‌ام می‌شوند و من باید جواب این لطف آنها را با گلزنی‌هایم بدهم و خوشحال‌شان کنم.

فوق‌ستاره پرتغالی النصر که با این گل زیبایش به رکورد 860 گل‌زده در دوران حرفه‌ای‌اش رسید، درباره آینده حرفه‌ای‌اش هم اظهار داشت: من این فصل و فصل بعد هم به بازی کردن ادامه خواهم داد و بعد از آن به بدنم نگاه خواهم کرد که آیا می‌توانم به بازی کردن ادامه دهم یا خیر.

وی همچینین در مواجهه با این جمله گزارشگر که گفت "ما می‌خواهیم تو تا 40 سالگی در لیگ عربستان بازی کنی"، خاطرنشان کرد: گام به گام باید پیش بروم. به طور حتم من این فصل و فصل بعد در لیگ عربستان بازی خواهم کرد و اگر بدنم یاری کند، پس از آن به بازی کردن ادامه خواهم داد.

برنده پنج توپ طلا تاکنون در دوران حرفه‌ای‌اش در 272 بازی گل برتری تیم‌هایی که در آنها بازی کرده را به ثمر رسانده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز