خبرگزاری کار ایران

خطر برای لئو مسی: بادی‌‌گاردش را رها کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۳۴۹

شایعات مختلف درباره بادی‌گارد جدید لیونل مسی در آمریکا باعث شد سرمربی اینترمیامی، تاتا مارتینو، در این باره توضیح دهد تا شاید حجم شایعات عجیب و غریب درباره او کاهش یابد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی به محض ورود به آمریکا و پیوستن به اینترمیامی، یاسین چئوکو را به عنوان بادی‌گارد خود استخدام کرد. چیزی نگذشت که یاسین با بدن ورزیده و چابک و رفتار خاصش در کنار لئو مسی به یکی از سوژه‌های دائمی اخبار ستاره آرژانتینی تبدیل شد.

چند روزی از حضور لیونل مسی نگذشته بود که بادی‌گارد او برای جلوگیری از نزدیک شدن یک جیمی‌جامپ به مسی روی پای او تکل رفت و هوادار دیگری را مثل یک کوماندو گرفت و مانع از هر نوع حرکت او شد.

از آن زمان شایعات گسترده‌ای درباره بادی‌گارد مسی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح شد. بسیاری معتقدند او نظامی سابق بوده و سابقه حضور در تیپ کماندویی را داشته است.

خطر برای لئو مسی: بادی‌‌گاردش را رها کنید!

سرمربی و کادر فنی اینترمیامی هر بار که در نشست خبری حضور پیدا می‌کنند با سوال‌هایی درباره بادی‌گارد لئو مسی مواجه می‌شوند. در نهایت تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، تصمیم گرفت درباره او توضیحاتی کامل ارائه بدهد تا شاید در هر نشست از پاسخ دادن به سوالات مشابه خلاص شود.

سرمربی اینترمیامی گفت :" واقعیت این است که خیلی‌ها درباره این مساله داستان‌سرایی می‌کنند و این برای مسی و تیم مشکل‌ساز می‌شود. بادی‌گارد لئو مسی نه تنها سرباز آمریکایی نبوده بلکه تا قبل از این حتی پایش را در آمریکا نگذاشته بود. اینکه می‌گویند او به عنوان سرباز آمریکایی در جنگ شرکت داشته کاملا دروغ است. بگذارید خیال‌تان را راحت کنم، همه داستان‌هایی که در هفته‌های گذشته درباره او شنیده‌اید نادرست است. اینکه می‌بینم از حرفهای من تعجب نکرده‌اید نشان می‌دهد خودتان هم این را می‌دانستید. پس چرا به این حرفها دامن می‌زنید؟ یاسین مرد بی‌نظیری است که با تعهد سعی می‌کند وظیفه‌اش را انجام بدهد. او بخشی از کادر ما است و برای باشگاه اینترمیامی کار می‌کند".

خطر برای لئو مسی: بادی‌‌گاردش را رها کنید!

تاتا مارتینو در ادامه باز هم از رسانه‌ها انتقاد کرد و گفت :" حداقل به جای اینکه هر چیزی شنیدید آن را منتشر کنید اول سوال بپرسید و تایید بگیرید. به خاطر حضور لئو مسی در اینترمیامی نگاه همه دنیا به ما است. این همه خبر و شایعه درباره یاسین می‌تواند تمرکز یاسین را به هم بزند و برای او و لئو مشکل درست کند".

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز