خبرگزاری کار ایران

توضیح ژاوی درباره تعویض عجیب ستاره بارسلونا مقابل پورتو

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۸۰۲

ژاوی هرناندز دلیل تعویض لامینه یامال در بازی مقابل پورتو را توضیح داد.

به گزارش ایلنا، بارسلونا در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو رفت. شاگردان ژاوی هرناندز در این بازی با گل دقیقه 1+45 فران تورس با نتیجه 1-0 به برتری رسیدند.

ژاوی پس از بازی ابتدا در مورد مصدومیت روبرت لواندوفسکی گفت:"لواندوفسکی به دلیل ضربه محکمی که به مچ پایش وارد شد، نتوانست به بازی ادامه بدهد."

رونالد آرائوخو؟

آراوخو خسته است. او گرفتگی عضلات دارد.

لامینه یامال؟

یامال در طول مسابقه 10 دقیقه از بازی خارج شد؟ او بیمار است، یامال معده‌درد داشت. مدتی بود به من می‌گفت می‌خواهد از بازی خارج شود. از یک وقفه در بازی استفاده کردم و به او گفتم که سریع باشد و به رختکن برود، اما در نهایت او به من گفت که نمی‌تواند به زمین بازگردد.

بازی؟

نیمه اول بسیار خوب بود، اما در نیمه دوم ما آسیب دیدیم. بهترین بازی را انجام ندادیم. باید یاد بگیریم که توپ را بهتر کنترل کنیم، صبر بیشتری داشته باشیم و با آرامش و شخصیت بازی کنیم.

ژوائو فلیکس؟

او به دلیل اینکه ما به انعطاف بیشتری برای حرکت دادن توپ نیاز داشتیم و همچنین به دلیل دریافت کارت زرد، از زمین خارج شد. او خوب است، مصدومیتی ندارد، اما از کارت قرمز احتمالی می‌ترسیدم و در نهایت این اتفاق برای گاوی افتاد. ما در عملکرد با توپ خوب نبودیم و ثبات نداشتیم و باید با صبر و آرامش بیشتری بازی می‌کردیم تا گل دوم را بزنیم.

عملکرد گاوی؟

گاوی امسال کنترل بیشتری روی خودش دارد. او از زمانی که من آمده ام بسیار بالغ شده است.

عملکرد مارک آندره تراشتگن؟ 

یک مسابقه عالی از تراشتگن، یک کلین شیت دیگر. کل خط دفاعی رونالد آرائوخو، طول کنده، بالده، ژوائو کانسلو بسیار خوب بودند. ما در زمین حوصله و آرامش نداشتیم، اما یکی از افرادی که این را به ما داد ایلکای گوندوگان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز