خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا

شکست تحقیر آمیز پی اس جی در شب توقف میلان و پیروزی بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۷۲۷

در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا مقابل پورتو و طارمی به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30، 6 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها، بارسلونا مقابل پورتو به برتری یک بر صفر رسید و سیتی توانست در یک جدال سخت مقابل لایپزیگ به برد 2 بر یک دست یابد.

در بازی پورتو مقابل بارسلونا مهدی طارمی در ترکیب ثابت تیم پرتغالی حضور داشت و 85 دقیقه بازی کرد. او یک گل دیدنی به ثمر رساند به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

از طرف دیگر، نیوکاسل در سنت‌جیمز پارک مقابل پاریس یک شاهکار به پا کرد و توانست یاران امباپه را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد. میلان و دورتموند نیز در دیدار مهم هفته دوم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا کار در این گروه دشوار دنبال شود.

نتایج کامل به شرح زیر است:

گروه E

سلتیک یک - لاتزیو 2

گل‌ها: فوروهاشی برای سلتیک - وسینو و رودریگز برای لاتزیو

دیگر بازی این گروه ساعتی پیش به اتمام رسید و اتلتیکو توانست در یک بازی مهیج مقابل فاینورد به برتری دست یابد.

در جدول این گروه اتلتیکو با 4 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های لاتزیو 4 امتیاز، فاینورد 3 امتیاز و سلتیک صفر امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

گروه F

دورتموند صفر - میلان صفر

نیوکاسل 4 - پاری سن ژرمن یک

گل‌ها: آلمیرون، برن، لانگ‌استاف و شار برای نیوکاسل - تئو هرناندز برای پاریس

در جدول این گروه نیوکاسل با 4 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های پاریس 3 امتیاز، میلان 2 امتیاز و دورتموند یک امتیاز در ره‌های بعدی قرار دارند.

گروه G

لایپزیگ یک - منچسترسیتی 3

گل‌ها: اوپندا برای لایپزیگ - فودن، آلوارز و دوکو برای سیتی

ستاره سرخ بلگراد 2 - یانگ‌بویز 2

در جدول این گروه، سیتی با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های لایپزیگ 3 امتیاز، یانگ بویز یک امتیاز و ستاره سرخ بلگراد یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

گروه H

پورتو صفر - بارسلونا یک

گل: فران تورس برای بارسلونا

دیگر بازی این گروه ساعتی پیش به اتمام رسید و در یک دیدار دیدنی، شاختار توانست مقابل آنتورپ به برتری 3 بر 2 دست یابد و یک برد بزرگ بدست آورد.

در جدول این گروه، بارسلونا با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های پورتو 3 امتیاز، شاختار 3 امتیاز و آنتورپ صفر امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز