خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

نیما عالمیان:فکر می کردیم تایلند ضعیف باشد اما غیرقابل انتظار بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۶۰۷

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: فکر می کردیم که تیم تایلند ضعیف باشد اما در دیدار با ما غیرقابل انتظار ظاهر شد.

به گزارش ایلنا، تیم دوبل برادران عالمیان امروز با برتری برابر تایلند به مرحله یک هشتم رقابت های تنیس روی میز در بخش دوبل راه یافت.

بعد از اتمام این دیدار نیما عالمیان گفت: فکر می کردیم تایلند حریف ضعیفی باشد اما غیرقابل انتظار ظاهر شد، حریف سختی نشان داد طوریکه گیم ها را با اختلاف نزدیک بردیم.

وی تصریح کرد: حالا باید برای دیدار با چین تایپه آماده شویم که بازی حساسی است. تمام تلاش مان را می کنیم نتیجه خوبی بگیریم. البته قول مدال دادن در آسیا سخت است اما تلاش می کنیم نتیجه ای مطلوب بگیریم.

همچنین نوشاد عالمیان گفت: اولین بار بود با این تیم دوبل تایلند بازی می کردیم، تیم خوبی هم بود اما خدا رو شکر توانستیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: البته رقابت نزدیک بود، به ویژه در دو گیم به اصطلاح گیر کردیم اما توانستیم کار را جمع کنیم.

عالمیان با اشاره به دیدار بعدی دوبل تاکید کرد: رقابت بعدی با چین تایپه است، دوست داریم و تلاش می کنیم تا این تیم را هم ببریم و در نهایت بتوانیم یک مدال دیگر کسب کنیم.

این ملی پوش تنیس روی میز خاطرنشان کرد: البته همان طور که نیما گفت قول مدال دادن سخت است اما تلاش داریم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز