خبرگزاری کار ایران

عواقب شکست در دربی: پیولی تیمش را تغییر می‌دهد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۸۵۶

استفانو پیولی می‌خواهد تاکتیک‌های جدید میلان را مقابل هلاس ورونا آزمایش کند.

به گزارش ایلنا، انتظار می‌رود استفانو پیولی ترکیب خود را تغییر بدهد و سیستم کمی متفاوت را امتحان کند. میلان در پنجمین بازی فصل سری A در بعدازظهر شنبه میزبان هلاس ورونا خواهد بود.

پس از شکست سنگین 5-1 مقابل اینتر در هفته گذشته و تساوی بدون گل در خانه مقابل نیوکسل در لیگ قهرمانان اروپا، چندین رسانه گزارش می‌دهند که میلان در حالت تهاجمی 3-4-3 خواهد بود و در فاز دفاعی به 3-3-4 تغییر کند.

با توجه به اینکه سه مدافع میانی، احتمالاً فیکایو توموری، سیمون کیائر و مالیک تیاو، قرار است در روز شنبه بازی کنند، پیولی باید یک بازیکن را قربانی این تصمیم کند.

به گفته جانلوکا دی‌مارتزیو و توتومرکاتوب، تئو هرناندز، مدافع چپ میلان، به احتمال زیاد در آستانه خروج از ترکیب اصلی قرار دارد.

در غیاب او، الساندرو فلورنزی انتظار می‌رود که در سمت چپ خط دفاعی بازی کند، به عنوان یک مدافع کناری که به جلو حرکت می‌کند و وقتی میلان تحت فشار قرار می‌گیرد، سیستم به یک خط دفاعی با 4 بازیکن تبدیل شود.

گفته می‌شود همچنین احتمال دارد که یونس موسی در سمت راست خط حمله بازی کند که وقتی فلورنزی در پست دفاع کناری قرار بگیرد، به سومین هافبک میانی تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز