خبرگزاری کار ایران

حواشی جذاب از یک دربی جنجالی: چیزهایی که در تلویزیون ندیدید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۱۷۱

اینتر با پیروزی 5 بر یک مقابل میلاد فاتح دربی دلامادونینا شد.

به گزارش ایلنا، نراتزوری شب درخشانی داشت و دربی دلامادونینا را با نتیجه مقتدرانه ۵ بر یک برد تا برای پنجمین بار پیاپی در سال ۲۰۲۳ برنده دیدار با رقیب سنتی خود باشد. هنریخ مخیتاریان دو گل زد، مارکوس تورام، هاکان چالهان اوغلو و داویده فراتزی هم نامشان در فهرست گلزنان میزبان ثبت شد، تنها گل میهمان را هم رافائل لیائو زد. اینها را همه دیدند اما چیزهایی بود که در صفحه تلویزیون دیده نشد.

 

شور هواداران

مثل همیشه نمایش قبل از مسابقه شروع شد و هواداران دوآتشه دو تیم بنرهایی را درباره سابقه رؤیایی‌شان به نمایش گذاشتند. این بازی خانگی اینتر بود و طبعاً هواداران بیشتری سیاه و آبی پوشیده بودند. هواداران نراتزوری رقیب را مسخره می‌کردند به خاطر باختی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت و در طول بازی آواز می‌خواندند استفانو پیولی در آستانه اخراج است. وقتی میزبان به گل سوم رسید، یک نمایش خاص به وجود آوردند، بیشتر هواداران چراغ‌های گوشی موبایل خود را روشن کردند؛ مثل اینکه به کنسرت آمده بودند. هواداران میلان هم برای تیم خود می‌خواندند که «شما قهرمان اروپا هستید» اما صدای آنها همان قدر ضعیف بود که تیم پیولی در زمین. در آخر هم گوینده استادیوم تغییر کوچکی در برنامه معمول پایان بازی به وجود آورد. بعد از تنها دو ثانیه پخش سرود باشگاه را متوقف کرد و فریاد زد: «بازی تمام است، با نتیجه اینتر ۵ - میلان یک» سرود ادامه پیدا کرد و هواداران اینتر دیوانه شدند!

 

شب سخت پیولی

پیولی شب سختی را پشت سر گذاشت و هواداران و کارشناسان تاکتیسین روسونری را مسئول این باخت سنگین در چنین بازی مهمی می‌دانند. زبان بدن او گویای احساساتش بود به خصوص در نیمه دوم. بعد از گل سوم اینتر، پیولی بیشتر کنار نیمکت ایستاده بود دست به سینه. دائماً از هافبک‌ها و مدافعانش گله داشت که نمی‌توانستند تیم را راه بیندازند و بعد از گل پنجم اینتر با عصبانیت به یک بطری آب لگد زد. مربی ۵۷ ساله کمتر از یک دقیقه بعد از سوت پایان در زمین ماند و به برخی از رقبا تبریک گفت اما سریع به رختکن رفت و به مایک ماینیان و الیویه ژیرو که زودتر رفته بودند و برای دست تکان دادن با هواداران توقف نکردند، ملحق شد.

اولین گل فراتزی

همان‌طور که انتظار می‌رفت فراتزی، بازیکن تیم ملی ایتالیا در ترکیب اصلی قرار نگرفت و سیمونه اینتزاگی برای بازی در خط میانی از مخیتاریان در کنار نیکولو بارلا و هاکان چالهان اوغلو بهره برد. مربی اینتر اشتباه نکرد و مخیتاریان دو گل زد و یک پاس گل داد اما فراتزی در نیمه دوم آمد و اشتیاق زیادی نشان داد به خصوص بعد از دو گلی که برای ایتالیا در هفته قبل در سن سیرو زد. او می‌دانست بهترین فرصت را به دست آورده برای اینکه اولین گلش به عنوان بازیکن اینتر را بزند. برای همین دقایقی قبل از گل زدن از یکی از هم تیمی‌هایش گله کرد چرا او را ندیده که می‌توانسته با ماینیان تک به تک شود. در شرایطی مشابه چند دقیقه بعد به گل رسید و پیراهنش را برای شادی در آورد. متأسفانه همه این صحنه را دیدند از جمله داور بازی سیمونه سوتزا که به او کارت زرد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز