خبرگزاری کار ایران

حمایت همه‌جانبه ساوت‌گیت از مگوایر

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۰۸۳

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، با حمایت از هری مگوایر او را یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیمش معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی دوستانه شب گذشته به مصاف اسکاتلند رفت و با نتیجه 3-1 به برد دست پیدا کرد.

جود بلینگام در دیداری که به مناسبت صد و پنجاهمین سالگرد اولین بازی ملی فوتبال در سال 1872 توسط این دو کشور برگزار شد، جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد.

ساوت‌گیت در پاسخ به این سوال که آیا انگلیس طرحی برای یورو 2024 پیدا کرده است یا خیر، در عوض احساسات خود را در مورد واکنش بیش از حد به تساوی 1-1 برابر اوکراین در لهستان اعلام کرد.

او گفت:"بازی متفاوت، زمین متفاوت، حریف متفاوت. اوکراین در زمین خودش دفاع می‌کرد و یافتن فضا را سخت می‌کرد. امشب فضایی برای دویدن در اختیار داشتیم، بنابراین فقط یک مسابقه متفاوت بود. خیلی خوب بازی کرده‌ایم، می‌دانم که پس از بازی با اوکراین وضعیت خوب نبود، زیرا آن عملکردی که طرفداران می‌خواستند را نداشتیم، اما هفته‌ای را پشت سر گذاشتیم که در آن گام مهمی به سمت یورو برداشتیم و امشب عملکرد واقعاً خوبی داشتیم. امشب همه بازیکنان خوب بازی کردند."

بلینگام در بهترین فرم است؟

فکر می‌کنم این نوع پست هافبک تهاجمی به عنوان یک بازیکن در پست 8 تهاجمی، یا جایی که او امشب بازی کرد [بهترین پست اوست]. او دوست دارد به جلو بدود. او می‌تواند وارد محوطه جریمه شود. ما کمی سیستم خود را تغییر دادیم تا در تمام زمین فشار بیاوریم و او این کار را به خوبی انجام داد.

انتقاد از هری مگوایر

این یک شوخی است. او یکی از مهم ترین بازیکنان انگلیس در این دوره بوده است. هواداران ما فوق العاده بودند! ما باید از مگوایر مراقبت کنیم، نه اینکه او را زیر اتوبوس بیندازیم. او امشب با رسانه‌ها صحبت کرد که نشان می‌دهد اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز