خبرگزاری کار ایران

انتقاد ناجی تیم ملی ایتالیا از موضعگیری علیه دوناروما در سن‌سیرو

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۰۲۵

بازیکنی که با گل‌هایش تیم ملی ایتالیا را از خطری بزرگ در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ نجات داد؛ از رویکرد هواداران در قبال دروازه‌بان آتزوری انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایتالیا شب گذشته (سه‌شنبه) بازی خانگی محکوم به پیروزی‌اش مقابل اوکراین را 2 بر یک برد تا کار خود را برای صعود به مرحله نهایی یورو 2024 بیش از این سخت نکند. ایتالیا به سبب بردی که با دبل داویده فراتسی بازیکن اینتر رقم خورد، با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌های گروه C‌  هفت امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. این بازی اما یک حاشیه منفی هم برای آتزوری داشت که آن هو شدن دروازه‌بانش جانلوییجی دوناروما از سوی گروهی از هواداران حاضر در ورزشگاه سن‌سیرو بود.

دلیل هو شدن او به ماجرای جدایی جنجالی‌اش از میلان برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن در سال 2021 مربوط می‌شود که از آن زمان تا به امروز بخش زیادی از هواداران روسونری نتوانسته او را ببخشند؛ طوری که هر بار که سنگربان 24 ساله به سن‌سیرو برگشته است، میلانی‌ها از خجالتش درآمده‌اند حال برای دفاع از سنگر تیم باشگاهی‌اش بوده باشد یا دروازه تیم ملی ایتالیا. شب گذشته هم بخش بیشتر هواداران حاضر در ورزشگاه با هر بار صاحب توپ شدن دوناروما او را هو کردند؛ اگرچه به درخواست سرمربی تیم لوچانو اسپالتی، بخش دیگر از هواداران با سر دادن شعار «جیجو، جیجو» سعی در روحیه دادن به دروازه‌بان سابق میلان داشتند.

هو شدن دوناروما به مذاق هم‌تیمی‌های او از جمله فراتسی خوش نیامد و واکنش او را به همراه داشت. فراتسوی گفت: باعث خجالت است. من هرگز ندیده بودم که یک بازیکن ملی‌پوش از سوی هموطنان خودش هو شود. نمی‌فهمم چرا اینطوری او را هو می‌کنند. اینجا همه ما نمایندگان ایتالیا هستیم.

فراتسی درباره صحبتی که در زمین بازی با دوناروما داشت هم گفت: سمت او رفتم که گفتم که دروازه‌بانی فوق‌العاده است و همه ما دوستش داریم. البته او به چنین جملاتی نیاز دارند چون یک بازیکن طراز اول است و به راحتی می‌تواند این شرایط را تحمل کند و کارش را انجام دهد.

از شانس بد دوناروما، احتمالاً این آخرین بار در سال جاری نخواهد بود که او در سن‌سیرو هو می‌شود چرا که هواداران میلان از همین حالا خودشان را برای بازی خانگی روسونری برابر پاری‌سن‌ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آماده کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز