خبرگزاری کار ایران

آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی؛ یک اردوی دیگر تا بلگراد

کد خبر : ۱۳۹۶۶۱۵

دور جدید تمرینات شاگردان حسن رنگرز برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد از عصر روز گذشته (۲ شهریور) در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان طی روزهای 30 شهریور تا 2 مهر در صربستان برگزار می‌شود. تیم ملی فرنگی که سال گذشته در جایگاه چهارمی جهان قرار گرفت، تمرینات خود را از روز گذشته (پنجشنبه) در کمپ تیم‌های ملی بار دیگر استارت زد.

این اردو تا 11 شهریور ادامه دارد و بعد از آن تیم چند روز استراحت خواهد کرد تا آخرین اردوی شاگردان حسن رنگرز برای شرکت در مسابقات جهانی، از 17 شهریور آغاز می‌شود که به اعزام منتهی خواهد شد.

پویا دادمرز در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، دانیال سهرابی در 72 کیلو، محمدعلی گرایی در 77 کیلو، علیرضا مُهمدی در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو امین میرزازاده در 130 کیلو ملی‎‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی هستند. ضمن اینکه ترکیب تیم ملی فرنگی در بازی‌های آسیایی را میثم دلخانی در 60 کیلو، سعید اسماعیلی در 67 کیلو، امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم تشکیل می‌دهند که در فاصله کمتر از دو هفته بعد از مسابقات جهانی، در هانگژوی چین به انجام خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز