خبرگزاری کار ایران

۲ کشتی‌گیر سفیر اتحادیه جهانی شدند/ غول هاوانا به صربستان می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۴۱

فرانک اشتابلر آلمانی و میخایین لوپز کوبایی به عنوان سفیر کشتی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی قهرمانی 2023 جهان از روز 25 شهریور ماه در بلگراد آغاز می‌شود و چهار روز ابتدایی به کشتی آزاد اختصاص دارد. 30 شهریور تا دوم مهر نیز پیکارهای کشتی فرنگی در صربستان برگزار خواهد شد. این اولین مرحله از گزینشی کشتی در مسیر المپیک 2024 پاریس است.

فرانک اشتابلر کشتی‌گیر پرافتخار آلمان که سال گذشته از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، در صفحه شخصی‌اش از حضور خودش و میخایین لوپز در صربستان به عنوان سفیر کشتی خبر داد.

اشتابلر که سه مدال طلا و دو برنز جهان و مدال برنز المپیک 2020 توکیو را در کارنامه دارد، هرچند در بلگراد کشتی نمی‌گیرد اما میهمان افتخاری اتحادیه جهانی است.

میخایین لوپز کوبایی که به غول هاوانا هم شناخته می‌شود اما هنوز رسماً به دوره کشتی‌گیری خاتمه نداده و بعد از طلایی که در المپیک 2020 توکیو گرفت، عنوان کرد خودش را برای کسب نشان طلای المپیک 2024 پاریس آماده خواهد کرد. او در سال‌های پایانی دوره قهرمانی‌اش، فقط برای المپیک‌ها تلاش می‌کند تا رکورد استثنایی 5 طلای المپیک را سال آینده بتواند در فرانسه از آن خود کند.

لوپز امیدوار است فرنگی‌کار سنگین‌وزن کوبا، در بلگراد سهمیه المپیک را بگیرد تا او سال آینده به پاریس بیاید.

اشتابلر در صفحه شخصی‌اش از هواداران خواسته که برای تماشای مسابقات به سالن اشتارک آره‌نا آمده و کشتی‌گیران محبوب خود را تشویق کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز