خبرگزاری کار ایران

ایکاردی: در گالاتاسرای خوشحالم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۲۰

مائورو ایکاردی از به ثمر رساندن دویستمین گل حرفه‌ای خود با پیراهن گالاتاسرای احساس متفاوتی دارد.

به گزارش ایلنا، مائورو ایکاردی در فوتبال ترکیه روزهای خوشحال کننده‌ای را پشت سر می‌گذارد. او در فصل جدید همراه گالاتاسرای شروع موفقی را تجربه کرده است.

گالاتاسرای با 2 پیروزی و یک تساوی در رده سوم جدول ایستاده است. ایکاردی در 3 بازی 4 گل به ثمر رسانده و از حضور در این باشگاه ترکیه‌ای خوشحال است.

ایکاردی که فصل پیش با این تیم قهرمان سوپرلیگ ترکیه شده بود، درمورد این فصل گفت:"این فرصت را داشتم که به گالاتاسرای برگردم و کاری را که همیشه انجام داده‌ام یک بار دیگر نشان دهم. به دنبال اهداف جدیدی برای خودم هستم."

مهاجم آرژانتینی درمورد احساسش از حضور در گالاتاسرای گفت:"صادقانه بگویم، من به باشگاهی رسیدم که از همان لحظه اول در آن احساس بسیار خوبی داشتم. برخی از بازیکنان استعداد خاصی دارند، استعداد من گلزنی است. گلی که به مولده زدم برایم مهم بود زیرا دویستمین گل من در دوران حرفه ای‌ام بود. گلزنی در لیگ قهرمانان عالی بود. هرگز این دستاورد را به دلیل زیبایی و معنایش فراموش نمی‌کنم."

گالاتاسرای در بازی رفت و برگشت در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا برابر مولده در مجموع 5-3 برنده شد. در بازی برگشت که 2-1 به سود تیم ترکیه‌ای به پایان رسیده بود، ایکاردی اولین گل تیمش را در دقیقه 7 از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز