خبرگزاری کار ایران

افشاگری ساوت‌گیت: 2 بار این ستاره را از خداحافظی منصرف کردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۱۵۱

گرت ساوتگیت فاش کرد که دو بار با کایل واکر را از خداحافظی از تیم ملی انگلیس منصرف کرده است.

به گزارش ایلنا، گرت ساوت‌گیت فاش کرد که دو بار مجبور بوده کایل واکر را متقاعد کند که از تیم ملی انگلیس خداحافظی نکند.

واکر که اولین گل خود را برای تیم ملی در تساوی 1-1 روز شنبه مقابل اوکراین به ثمر رساند، در طول 7 سال مربیگری ساوت‌گیت، خود را به عنوان یک بازیکن کلیدی برای انگلیس ثابت کرده است.

او نقش مهمی را در کنار هری مگوایر و جان استونز به عنوان یکی از سه مدافع میانی انگلیس در جام جهانی 2018 ایفا کرد و سپس تا حد زیادی به پست دفاع راست مورد علاقه خود در یورو 2020 و جام جهانی سال گذشته بازگشت.

ستاره منچسترسیتی که از اولین بازی خود در سال 2011، 77 بازی ملی انجام داده، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان پست خود در فوتبال جهان شناخته می‌شود. با این حال، ساوت‌گیت فاش کرده که انگلیس در بیش از یک بار نزدیک بود با خداحافظی واکر مواجه شود.

سرمربی تیم ملی انگلیس گفت:"من دو بار با او برای بازنشستگی از فوتبال ملی صحبت کردم. بعد از یورو (در سال 2020) و بعد از جام جهانی (سال گذشته). فکر می‌کنم او دوست دارد اینجا باشد و می‌خواست به راهش ادامه دهد و حالا به این فکر می‌کند که چند بازی ملی می‌تواند داشته باشد. اگر در مورد بازیکنان در سطح کلاس جهانی صحبت کنیم که در تیم ما جا دارند، احتمالاً او یکی از آن‌هاست. نمی‌دانست که ما چقدر برای او ارزش قائل هستیم و چقدر برای ما مهم است."

واکر در این مورد گفت:"بدیهی است که در زمانی که من و گرت صحبت کردیم، افرادی مانند ترنت الکساندر آرنولد، کیران تریپیر، ریس جیمز در حال آمدن بودند، شما فکر می‌کنید زمان خداحافظی رسیده است. من و گرت خارج از زمین رابطه خوبی داریم. صحبت می‌کنیم و احساس می‌کنم هنوز می‌توانم چیزی به تیم اضافه کنم. پس چرا متوقف شود؟"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز