خبرگزاری کار ایران

به اندازه کافی به بازیکن منچستر یونایتد زمان داده شده!

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۷۵۲

ستاره سابق منچستریونایتد به انتقاد از عملکرد ضعیف مهاجم فرانسوی این تیم پرداخت.

به گزارش ایلنا، پس از شروع نه چندان مثبت منچستریونایتد در فصل جاری، انتقادها از عملکرد خط تهاجمی منچستریونایتد در رسانه‌ها مطرح شد.

مارکوس رشفورد اکنون تنها گزینه خط حمله تن‌هاگ است و راسموس هویلون نیز هنوز نتوانسته خود را  در ترکیب منچستریونایتد جا بیاندازد.

در خط تهاجمی شیاطین سرخ «آنتونی مارسیال» نیز حضور دارد که عملکردش اصلا مناسب و در خور این باشگاه نیست. همین موضوع باعث شد تا «اندی کول» ستاره اسبق منچستریونایتد به انتقاد جدی از او بپردازد.

اندی کول که یکی از مهاجمان برتر منچستریونایتد در 2 دهه گذشته بود، مدعی شد که به اندازه کافی به مارسیال فرصت داده شده و او اصلا نتوانسته در حد و اندازه‌های این باشگاه عمل کند.

کول گفت: مارسیال تاکنون 8 سال است در منچستریونایتد بازی می‌کند و هنوز نتوانسته 100 گل بزند. این آمار واقعاً شگفت انگیز است. او در نوک خط تهاجمی منچستریونایتد بازی می‌کند و بازیکنان شگفت‌انگیزی در کنارش هستند. بهترین عملکرد مارسیال در یک فصل زدن 17 گل بود!

وی ادامه داد: به نظرم به اندازه کافی به او زمان و فرصت داده شده تا بتواند لیاقت خود را در منچستریونایتد نشان دهد ولی متاسفانه تاکنون موفق نشده است!

مارسیال در منچستریونایتد 301 بار در این 8 سال به میدان رفته و آمار 88 گل و 53 پاس گل را به ثبت رسانده است. به طور میانگین هر 3.5 بازی او توانسته یک گل برای یونایتد به ثمر رساند.

این در حالی است که رشفورد در 363 بازی توانسته 124 گل به ثمر رساند و 69 پاس گل بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز